1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen Belgische zenders op 1 smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Gerardus, 7 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zelfde probleem hier met mijn (enige) smartcard. Heb het sinds gisteravond. Al een oplossing???
     
  2. Vermoedelijk staat je smartcard niet geregistreerd en is nu de preview periode verlopen. Staat je smartcard wel bij je gegevens op mijn ziggo?
    Zo niet, dan de helpdesk bellen om hem te laten registreren, of online via mijn-ziggo registreren. Is hij wel geregistreerd dan ook de helpdesk bellen om je kaart te laten activeren.
     
  3. Ik heb zo mijn twijfels over het online registreren. Bij mij zijn de meeste zenders sinds gisteren ook op zwart (E19), terwijl ik de smartcard (mijn tweede) op 17 januari aangemeld heb via Mijn Ziggo. Hiervan heb ik per mail dezelfde dag nog een bevestiging gekregen, maar tot op heden zie ik de nieuwe smartcard niet terug bij Mijn Producten en heb nu dus minder zenders dan het standaard pakket. Bij de registratie had ik overigens het Digitaal Totaal Pakket aangevinkt.
     
  4. Heb alle zenders weer helpdesk gebeld bleek dat ze wel digitale tv hadden geactiveerd maar niet de code van mijn kaart hadden ingevoert.
     
  5. Hetzelfde hier. 4 minuutjes met de helpdesk bellen (inclusief wachten) en daarna 10 minuutjes wachten en alles werkte weer... :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina