1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

later pas nummer mee nemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door notascold, 6 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo Ziggo-gebruikers,

    ik ben van plan om over te stappen naar alles-in-één Extra van Ziggo, vooral voor het internet en de TV.

    Nu kan ik mijn Adsl Abbo bij HetNet om bepaalde redenen nog niet opzeggen en mijn telefoonlijn bij kpn dus ook niet.

    mijn vraag is dus als ik bij ziggo nu alles-in-één bestel, krijg ik dat tijdelijk een ander nummer en kan ik in de toekomst alsnog overstappen met nummerbehoud? of wordt mijn telefonie via ziggo dan gewoon nog niet geactiveerd?
     
  2. Datzelfde heb ik ook geprobeerd. Als je mazzel hebt (en dan bedoel ik echt schijtmazzel), dan gaat het lukken. Technisch kan het namelijk gewoon, maar je moet wel net iemand bij de klantenservice treffen die weet waarover hij het heeft.

    Ik heb vooraf bij Ziggo geinformeerd of het kon, en het was geen probleem. Met dank aan een aantal slecht geinformeerde helpdeskmedewerkers heb ik nog steeds mijn KPN-nummer niet werkend op mijn Ziggo-lijn.

    Leer hier maar!
     
  3. je moet vooral niet zelf je telefoonabonnement bij kpn opzeggen anders ben je je telefoonnummer kwijt
     
  4. bedankt voor de informatie. ik denk dat ik toch nog maar even via KPN blijf bellen. een werkende telefoonlijn met mijn KPN nummer is echt een MustHave voor mij. 1 dag zonder acceptabel maar langer kan echt niet...

    Hopelijk krijgt Ziggo het in de loop van 2009 allemaal een beetje op orde..:giveup:
     
  5. Heeft u deze vraag al aan de helpdesk gesteld?

     
  6. Dat betekent uiteraard niet dat het bij iedereen mis gaat, maar je loopt wel een risico. Ik denk dat als je gewoon meteen je nummer laat porteren, dat het dan wel moet lukken.
     
  7. Ja maar ik moet wel mn telefoonlijn van kpn behouden want ik gebruik ook nog adsl, kan dat? nummer opzeggen maar telefoonlijn behouden?
     
  8. Volgens mij kan dat. Als je je ADSL om contractuele redenen nog niet kan opzeggen, blijf je uiteraard wel betalen. Maar pin me er niet op vast.......
     
  9. Voor je nagezocht: als je een a-i-1 pakket neemt, ZONDER telefoonportering, kijg je van Ziggo een telefoonnummer toegewezen.
    In feite heb je dan 2 telefoonabonnementen.
    Zou je na verloop van tijd het KPN nummer willen porteren naar Ziggo, geef je dit door aan de helpdesk, dan vervalt je Ziggo nummer en wordt dan het door jou opgegeven nummer geporteerd. Dit duurt ongeveer 1 week.
    NIET zelf opzeggen bij KPN.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina