1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

cisco hdtv

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door egeltje, 5 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. weet iemand wat een generieke fout is,ik kan er niets over vinden.
     
  2. Klinkt als een software fout, als een verkeerde software versie melding.
    Stuur een PB naar Kitaro1, misschien weet hij wat een mogelijke oplossing is.
     
  3. cisco

    bedankt voor de snelle reactie ik heb hem een pb gestuurt.
     
  4. Ik krijg eens in de zoveel tijd ook deze melding als ik iets op wil nemen. Het enige wat dan helpt is de stekker uit het apparaat halenm 5 seconden wachten de stekker er weer in en opstarten (LET OP: Dit kan enige minuten duren!). Misschien is er ook een andere oplossing...

    Ik ben wel benieuwd wat de reactie zal zijn, ik hoor het graag van je hier op het forum!
     
  5. Had hem laatst ook, en na de reset via de stroomkable was het probleem verholpen.

    Merkte wel, dat mijn favorietenlijsten kwijt waren en dat het geluid bij teletext weer weg was. Dat is na een paar dagen weer terug gekomen...
     
  6. generieke fout

    het moet iets zijn dat je hebt aangevinkt in het menu,bij het opnemen,volgens ziggo bij waar je het kunt aangeven of je dagelijks of eenmalig het wil opnemen,het geluid bij teleteks is nu wel weg.
     
  7. Zucht, waar halen ze die wijsheid nu weer vandaan :giveup:... Echt je reinste onzin! Probleem doet zich gewoon af en toe voor, en het mooie is dat je daar als gebruiker helemaal geen moeite voor hoeft te doen :applause:! Maar ja, het bekende verhaal van het kluitje en het riet..

    Voor wat betreft teletekst, dat is een vreemd issue. De ene keer heb je wel geluid en de andere keer niet. Gelukkig is teletekst op een zodanige wijze geïmplementeerd op de Cisco dat de gehele functie weinig toegevoegde waarde heeft :applause:.

    Nou ja, punten zoals teletekst staan nog ergens op een lijst voor als er ooit (wanneer Ziggo :evil::evil::evil:) een nieuwe firmware komt!
     
  8. Niet
    , maar wanneer Cisco met een update komt.
    Ziggo maakt de software voor de Cisco niet!
     
  9. Aha, daar zijn fabrikanten inderdaad goed in. Het is een product dat ik bij Ziggo afneemt, waar Ziggo updates voor klaarzet en waar Ziggo een test-traject voor doet. Dat het aparaat fysiek door een ander wordt gemaakt is niet interessant. Ziggo kiest voor een leverancier en moet bij deze leverancier ook afdwingen dat het support levert. Nu wachten we al vele maanden op een update terwijl er veel kleine en grote ergenissen in het aparaat zitten die opgelost kunnen en moeten worden.

    En je nu verschuilen achter: "wij maken het aparaat niet." is toch echt te makkelijk. Al moet ik zeggen dat Ziggo dat ook niet heeft gezegd, die geven over het algemeen liever uberhaupt geen informatie!

    On topic: Wat is de uitkomst van de melding "generieke foutmelding"??
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina