1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles-In-Een

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door exoOw, 5 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste forumleden,

    Had hier een paar maandjes terug gepost met een vraagje over hoe het nou precies zat met onze televisie in onze toekomstige (en nu reeds opgeleverde) woning, nu moet er nog internet en televisie door heel het huis heen gelegd worden, en we leggen overal coax aan zodat er overal een decoder geplaatst kan worden.

    Nu gaat de facturatie van zowel de telefoon als het internet via het werk van mijn vader verlopen (dit is in België).
    Alleen de TV betalen wij zelf.

    Nu vraag ik me af, of er op geen enkele mogelijke manier Alles-In-Een aangevraagd kan worden, mijn moeder had al gebeld maar die kreeg een onvriendelijk persoon aan de lijn die gewoon zei dat er niks gedaan kon worden, en ook niet aan het feit dat we 6 decoders wilden aanschaffen en dus niet van de korting van een Alles-In-Een abbo kunnen genieten (komop zeg, even 6 decoders, 1 HD + 5 gewone dat is even €800)
    (Ja ik weet dat er maar 5 decoders op 1 abbo kunnen, maar dan wordt het met een smartcard lopen tussen 2 decoders :p)

    Wat dus wilt zeggen dat we Internet Z3 nemen, Telefoon Z1 en Televisie Z1 met het HDTV pakket. Terwijl het een stuk voordeliger zou zijn om Alles-In-Een Z3 te nemen, maar aangezien de facturatie deels (telefoon & internet) naar België moet, zou dit niet kunnen. En we nemen alles op hetzelfde adres dus..

    (Liefst heb ik zelf ook Alles-In-Een vanwege de hogere snelheden, ik kom nu van België met een ADSL Go verbindingkje van 4mb/256kbps ... :wink:)
     
  2. Waarom niet alles op hetzelfde adres afnemen en het geld wat anders via je vader zou verlopen naar jou laten overmaken? Ben je er ook en kan je ook een Alles-In-Een afnemen.

    Sowieso vraag ik me af hoe je het in gedachten had om de facturatie van een aantal diensten via je vader in belgie wil gaan laten lopen. Facturatie zal plaatsvinden op het adres waar de aansluiting geleverd word voor zover ik weet. Daarbij is het in Belgie, dus buitenland, en dat kan voor zover ik weet al niet.

    Nog een optie is om de gehele facturatie op je eigen adres te nemen en dan de facturen door te sturen naar je vader? Is de eerste optie volgens mij nog handiger ook.

    Waarom trouwens de facturatie via je vader in Belgie laten verlopen? Dit punt snap ik niet helemaal.
     
  3. Nog een aanvulling: neem alles in 1 met een hd pakket voor 99, voeg daarbij 5 gewone decoders a 39.95 inclusief smartcard (zie deze link en je hebt de initiele kosten al teruggebracht tot minder dan 300 euro. Desnoods alles via België laten factureren en vanaf daar het tv gedeelte laten doorbelasten.... Het factuuradres hoeft niet gelijk te zijn aan het leveradres, maar hoe het met buitenland zit kan Ziggo vast wel vertellen....

    6 smartcards is als het goed is geen probleem meer: een kaart met alleen het standaard z1 dtv pakket hoef je niet perse aan te melden. Na de preview krijg je dan gewoon het basispakket volgens verschillende bronnen hier op het forum. De andere 5 kaarten kunnen dan wel eventuele extra pakketten krijgen.
     
  4. Even 2 dingen. Bij Eredivisie Live max 2 decoders per adres (Algemene Voorwaarden). Dus zou je 2 familieleden of wat dan ook moeten vragen om ook 2 decoders te bestellen. Ten tweede moet een smartcard altijd geregistreerd worden, anders heb je na de previewperiode alleen maar Nederland 1. Vraag me af waar je dat gelezen hebt, dat je een kaart met alleen standaardpakket niet hoeft te registreren.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  5. De facturatie wordt verstuurd naar het werk van mijn vader, dwz. dat zijn baas het betaalt (internet en telefoon) alleen TV betalen we zelf, vandaar de gesplitste facturatie (En aangezien dit bedrijf in België ligt moet de facturatie daar naartoe gebeuren, en dit kon volgens Ziggo).

    Maar via de telefoon kwam m'n moeder er niet wijs uit of Alles-In-Een op geen enkel manier gesplitst gefactureerd kon worden of dergelijke. Anders was het natuurlijk voordeliger geweest om Alles-In-Een te nemen (ondanks het feit dat we alleen de TV zelf betalen)
    O.a. voor de toekomstige internetsnelheden (voor mij vooral een pluspunt als student ;))
     
  6. Alle kosten op 1 factuur laten zetten en een alles in 1 pakket afnemen.

    De gehele factuur op het bedrijf laten zetten en de baas iedere maand een inhouding op het loon van je vader laten doen voor het abbo geld welke betrekking heeft op radio/televisie.

    Of de gehele factuur op je vader's naam laten zetten en de baas iedere maand een vergoeding laten uitkeren voor het abbo bedrag dat betrekking heeft op telefonie en internet.

    De facturen laten splitsen heeft alleen maar nadelen.
     
  7. uiteraard moet je voor de eredivisie aanbieding een beetje creatief zijn, maar hij is student, dat lukt m vast wel. Voor het basispakket verhaal bijvoorbeeld hier. En om je voor te zijn, ja dit is tijdelijk en wat er gebeurt nadat Ziggo zijn zaken op orde heeft weet nog niemand.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina