1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Humax decoder voor 39.95

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door patpol, 5 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nou heb al 3 mails verstuurt en nog steeds niets terug ontvangen
     
  2. eindelijk bericht terug gehad.


    [FONT=&quot]Beste R. van Dijk,

    Onze excuses voor de vertraging. Normaal gesproken behoort u de digitale decoder binnen 3 weken na het plaatsen van de bestelling binnen te krijgen. Deze periode is inmiddels al verstreken. We gaan voor u nazoeken wat de reden is dat u nog steeds de digitale ontvanger niet binnen heeft gekregen.

    We laten u spoedig meer weten. Indien de digitale ontvanger nog niet verstuurd is, zorgen we ervoor dat de decoder zo spoedig mogelijk naar u verzonden wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Eredivisie Live



    dus maar weer afwachten:evil::evil:

    [/FONT]
     
  3. Had vorige week nog eens een email gestuurd waar mijn antwoord bleef. Ik kreeg als antwoord dat ik hoogstwaarschijnlijk deze week ANTWOORD kreeg. Ik moet nu @#$% ook al achter het antwoord aanzitten.
     
  4. Heb je geen rechtsbijstandsverzekering?
    Als je weer naar Ziggo mailt, doe die een cc-tje. Misschien maakt dat indruk.
     
  5. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Denk niet dat het indruk maakt bij Ziggo want de aktie is/was van Eredivisielive.
     
  6. Ik had ook gemaild naar de klantenservice van eredivisielive en ik kreeg dit mailtje vrijdag :

    Onze excuses voor de mogelijke vertraging.

    Normaal gesproken behoort u de digitale decoder binnen 3 weken na het plaatsen van de bestelling binnen te krijgen. Deze periode is inmiddels bijna verstreken. We gaan voor u nazoeken wat de reden is dat u de digitale ontvanger nog niet binnen heeft gekregen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Eredivisie Live


    Maar volgens mij is dit ook een standaard mailtje van hun en doen ze er geen zak aan en laten ze je gewoon nog een tijd wachten voordat ze wat doen.
     
  7. Ik heb inmiddels al 3 mails gestuurd. Op de eerste kreeg ik de standaardmail terug die hiervoor ook staan. Op de andere twee heb ik niets meer gehoord.
    Misschien wordt het eens tijd om met meerdere personen tegelijk actie te ondernemen? Want dit ruikt naar oplichterij!
     
  8. heb net weer een mailtje gestuurt:evil::evil::evil:
     
  9. ja inderdaad dat mailtje heb ik ook gehad meer dan een week geleden en nog niks gehoord :evil::evil::evil: hier komen niet zomaar mee weg:no: wat kunnen we er aan gaan doen iemand mischien goede ideeen?
     
  10. Bestellen is inmiddels overigens niet meer mogelijk:roll:. Ik zal er maar van uitgaan dat het allemaal goed komt, maar de manier waarop Eredivisie Live richting haar klanten communiceert is werkelijk huilen met de pet op. Reden te meer om daar nooit een abonnement van af te nemen..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina