1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Humax decoder voor 39.95

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door patpol, 5 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nou ik heb toch maar weer gebeld naar de klanten service na 3 weken wachten en diverse mailtjes en ze zeiden dat me gegevens in de computer stonden en dat ik gewoon geduld moest hebben. ze versturen er maar een paar per dag. dus ben benieuwd, me geduld begint aardig op te raken:censored: oja en heb trouwens ook gemeld dat er meerdere mensen zatten te wacht op het apparaat en het eenigste wat ze zij was dat we geduld moesten hebben,
     
  2. Hmm oke..
    Ik kan nog wel even wachten, maar sommigen wachten al meer dan 3 weken op de Humax dus zo gek is het niet dat bij hun het geduld op begint te raken. Ze (Eredivisie Live) zouden op z'n minst in de voorwaarden e.d. van de actie de levertijd kunnen aanpassen, aangezien ze hier toch niet aan kunnen voldoen. Dan weten de kopers in ieder geval dat ze "geduld" moeten hebben en meer dan 3 weken moeten wachten op hun product.
    Ben wel benieuwd hoeveel producten ze dan dagelijks verzenden.. Zolang niemand van ons (de bezoekers van dit Forum) zijn/haar product heeft ontvangen vind ik het maar dubieus.

    Dan ga ik nu weer verder met wachten :wink:
     
  3. Een paar pagina's terug zijn er toch mensen die hem hebben gekregen. Maar dit probleem lijkt iets van de laatste paar weken te zijn dan? Ik heb iig nog niets gehad, maar er werd ook gezegd dat ze het uit gingen zoeken en zsm een reactie zouden geven. Misschien dat dat dan iets langer duurt. Ik neem aan dat hun ordersysteem ook lang niet zo makkelijk is als bij een gemiddelde webshop, aangezien zij geen webshop zijn. Dus een bestelling traceren zal wat meer werk kosten denk ik. Ik ga er iig van uit dat ik niks voor dinsdag heb gehoord ivm goede vrijdag en pasen.
     
  4. Ja er zijn inderdaad een aantal mensen die het al hebben ontvangen.. maar zover ik weet niet in deze periode. Ik ga er maar van uit dat mensen die het wel zonder problemen hebben ontvangen niet een reactie komen plaatsen op dit forum (die hebben hier immers weinig te zoeken:wink:).
    Ach, geduld is een schone zaak:roll:
     
  5. Heb jij nog het voordeel dat je in hun systeem staat; op postcode konden ze bij mij niets vinden. "is uw naam Nieste? Niet?!?! Raar" kreeg ik al reactie.

    Morgen nog maar eens een keer bellen.
     
  6. Er schijnen veel rugklachten te zijn bij Ziggo...:schater:
     
  7. nou ik heb vandaag toch een mail terug gehad en ze gaan onderzoeken waarom ik nog niks heb gehad en als hij nog niet verstuurd is gaan ze dat zo spoedig mogelijk doen ben benieuwd:applause:

    groetjes
     
  8. heb nog steeds geen mail terug ontvangen:no:
     
  9. Misschien hebben ze ook allemaal last van een muisarm.:oyeah:
     

  10. Ja beste beeldbuiskinderen....ook ik heb een email van de afdeling Klantenservice van Eredivisie Live ontvangen. Meerdere zelfs. Na opgave van mijn naw- en betaalgegevens is toegezegd dat één en ander wordt uitgezocht en ik zo spoedig mogelijk bericht zal krijgen. Nou...dat mag ook wel, want de Eredivisie is zo goed als voorbij :sad:. Kortom...blijf deze rubriek lezen zou ik zeggen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina