1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Humax decoder voor 39.95

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door patpol, 5 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Corresponderen zijn ze ook de beste niet in. Ik heb woensdag een email gestuurd, nog niks teruggehad.
     
  2. Ik heb hem op 17 maart 2009 besteld. Drie weken verder en nog niets ontvangen....:cry: Iemand enig idee wat (bij benadering) de levertijd is?
     
  3. Ik heb de mijne op 23 maart besteld en (logischerwijs) ook nog niet ontvangen.
    Ik heb direct na mijn bestelling wel een bevestigingsmailtje ontvangen.
    Deze zag er zo uit:

    Beste Dennis ....,

    Allereerst bedankt voor het bestellen van Digitale Televisie van Ziggo. Lees deze e-mail aandachtig door zodat je bestelling geen onnodige vertraging oploopt.

    HOE WORDT JE AANVRAAG AFGEHANDELD?
    Je bestelling wordt automatisch verwerkt, je hoeft verder geen actie te ondernemen. Je hebt gekozen voor het Installatiepakket Digitale Televisie .

    De bezorging wordt uitgevoerd door TNT Post. Je kunt de bezorger over 10 tot 14 werkdagen verwachten.

    TNT Post kan het pakket gedurende de hele dag bij je aanbieden. Bent je niet thuis tijdens de levering door TNT Post, dan probeert TNT Post het pakket bij de buren achter te laten. Je ontvangt hiervan bericht in je brievenbus. Is dit niet mogelijk, dan probeert TNT Post het pakket een dag later opnieuw aan te bieden. Bent je ook de tweede keer niet thuis, dan kun je het pakket ophalen op het postkantoor. Hiervan ontvangt je eveneens bericht in je brievenbus.

    Voor vragen over het Installatiepakket Digitale Televisie kun je drie werkdagen na je bestelling bellen met de Ziggo klantenservice 0900-0730 (lokaal tarief).

    FREEVIEW PERIODE
    Je ontvangt de eerste twee weken alle optionele kanalen gratis, de zogenaamde freeview periode. Tevens ontvang je de eerste 2 weken Eredivisie Live. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is de smartcard in de ontvanger te steken.

    EREDIVISIE LIVE
    Om Eredivisie Live na deze 2 gratis weken te blijven kijken moet je de bijgevoegde antwoordkaart terugsturen of naar de Ziggo website gaan en daar je smartcard registreren en Eredivisie Live aanvinken. Eredivisie Live zal dan binnen 48 uur definitief geactiveerd worden op je smartcard.

    ALGEMENE VOORWAARDEN
    De algemene voorwaarden kun je lezen op het volgende adres: http://www.ziggo.nl/alle-voorwaarden

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Eredivisie Live
    0909-0101




    Ze geven zelf dus aan binnen 10 tot 14 werkdagen te leveren, dan zou het dus tot 3 weken kunnen duren, indien een werkweek ook bij hun 5 dagen duurt.
    'Rofab' zou 'm dus eigenlijk al binnen moeten hebben.. (gister?).
    Laat ons a.u.b. weten wanneer je de ontvanger ontvangen hebt Rofab:wink:. Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat ik 'm deze week nog niet binnen heb:cry:
     
  4. Ik heb de decoder 24 maart besteld en betaald. Zowel van eredivisie als van iDeal een bevestiging gehad.

    Heb ze vandaag even gebeld via het 09090101 nummer en toch maar even gevraagd wat er aan de hand was. Op mijn postcode en huisnummer was totaal geen informatie te vinden en ik werd geadviseerd om Ziggo maar te bellen want die regelde alles en anders moest ik over een paar dagen nog maar eens terugbellen.

    Ben benieuwd wanneer ik die ontvangen ga ontvangen; erg lekker werken vind ik het niet.
     
  5. Ik heb tot nu toe ook nog niks ontvangen, en ik wacht nu bijna 4 weken. Ik had al een email gestuurd maar niks op ontvangen, dus ik ga morgen maar eens bellen. Lekker weer.

    Edit: Ik heb nu maar even gebeld, en kennelijk zijn er mensen aanwezig op dit tijdstip. Ik moest maar even een email sturen naar klantenservice@eredivisielive.nl want daar is nu iemand van aanwezig. (vorige keer had ik info@eredivisielive.nl, maar geen reactie van gehad)
    Mocht het niet lukken, moest ik nog een keer bellen.

    Edit 2:
    2 minuten later al reactie gehad. Ik moet even het betalingskenmerk en adresgegevens etc. opsturen. Ze zijn wel snel met reageren. Dus mochten er nu mensen zijn die dit lezen met hetzelfde probleem, stuur gelijk even een email naar klantenservice@eredivisielive.nl !
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2009
  6. Ik heb het advies van blingbling opgevolgd en ook een mailtje naar klantenservice@eredivisielive.nl gestuurd met daarin mijn (ons) probleem en mijn betalingsgegevens en adres.
    Zodra ik een reactie van ze heb zal ik dat hier even melden :)

    Groeten
     
  7. Ik heb ook een email gestuurd gisteren avond om 19:00 met alles er op en er aan, alleen een mail binnen gehad in het engels dat ze hem ontvangen hebben maar nog geen antwoord van hun zelf. Als ik antwoord heb gekregen laat ik het jullie meteen weten.
     
  8. Ik heb ze eergisteren gemaild (klantenservice), maar heb nog geen antwoord gekregen:?.
     
  9. heb ook een mail gestuurt ,nog niets terug ontvangen
     
  10. Klinkt goed allemaal:censored:
    Ben benieuwd naar de oorzaak van de late/geen? levering en de reden waarom ze niet reageren op de mailtjes.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina