1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Slecht ontvangst, geen verbinding

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Gouranga, 5 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste...,

    Sinds enkele dagen heb ik een slechte internetverbinding. Regio 6061 CX.
    Net heb ik contact gehad met Ziggo en ze hebben de snelheid door gemeten.
    Men heeft geconstateerd dat er een slecht ontvangst is.
    Hij zei dat dit kon liggen aan het modem, of aan de kast buiten waar het (moterolla) modem op aan is gesloten.

    Wie heeft dit nog eens gehad?
    Hier komt morgen een monteur naar toe, dus dan zal het wel goed komen.

    Als ik de stroom van het modem haal en weer opnieuw aansluit dan werkt het weer (tijdelijk). Kan iemand mij vertellen hoe dat komt?

    Groetjes
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina