1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon storing na verhuizing

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door mailps, 5 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik was altijd probleemloos ziggo abbonee alleen na verhuizing (zelfde stad hemelsbreed wel 3 km ofzo) is het drama

    Internet: werkt!

    Tel1: Lampje brand op het modem en ik hoor een kiestoon en kan zelfs bellen. Echter als je het nummer probeert te bereiken krijg je de melding "het door u gekozen nummer is niet in gebruik":evil:

    Tel1 Lampje brand niet op modem lijn is dood en ook hier de melding "het door u gekozen nummer is niet in gebruik":evil:

    Ik heb inmiddels uren met de Helpdesk aan de lijn gehangen en ze zeggen iedere keer wat anders. Verhuizing is volgens hun goed gegaan en het zou nu moeten werken. Echter werkt het nog steeds niet. Ze zouden de lijn naar mijn mobiele telefoon doorschakelen (had ik op mijn oude adres ook al gedaan alleen zijn die doorschakelingen vervallen) omdat ik de lijnen voor mijn bedrijf gebruik. Ik lijdt dus momenteel flinke schade en het enige wat ziggo zegt is dat ik maar af moet wachten en dat het waarschijnlijk binnenkort wel weer gaat werken :sad:

    Wie kan me helpen :?
     
  2. formulier telefonie problemen al ingevuld ??
     
  3. telefonie

    vandaag weer telefonie gekregen na een lange tijd zonder.
    beide lijnnen werken. thanx forum/anoniem voor de moeite.

    gr.dbunskoeken
     
  4. Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2009
  5. Dit geloof je neit, gisteren vertellen ze me dat de verhuizing allemaal goed geregeld is, vandaag zegt de helpdesk dat dat nog niet gedaan is :censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored: Ik snap er niets meer van en ondertussen ben ik straks een week voor mijn klanten onbereikbaar :x
     
  6. Een week? Je mag blij zijn als het daarbij blijft! Iedere keer als ik de helpdesk bel, dan zeggen ze dat ik toch wel op twee weken moet rekenen (iedere keer opnieuw....). Ik ben inmiddels al vier weken onbereikbaar.
     
  7. Door deze onbereikbaarheid ben ik minimaal € 2000,- aan omzet misgelopen. Ik wil niet zeggen dat ik belangrijker ben als een ander maar dit moet niet te lang zo blijven. Vanmiddag net weer contact gehad met de helpdesk, ze hebben een order gemaakt voor een andere afdeling want hij kon me niet verder helpen. Er zou vanmiddag naar gekeken worden. Dat was half 2 is nu bijna half 6 en nog steeds geen werkende telefoonlijnen hier.... :giveup:
     
  8. Ik zie dat je uit Groningen komt. Als niets helpt, moet je eens langs laang bij het kantoor van Ziggo aan het Winschoterdiep naast het kantoor van Essent !
     
  9. Je kunt dan beter een zakelijk abonnement nemen. Met een consumenten-abonnement heb je geen poot om op te staan om hiervoor iets vergoed te krijgen.
     
  10. Dat was wellicht handiger geweest, had echter het abonnement al en ben daarna pas bedrijf gestart. Durf echter als het nu gaat werken de boel niet om te zetten, straks gaat het weeeeer mis.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina