1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Brief Wijziging abonnement DOT1A

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door paul0704, 4 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag ontving ik een brief dd 31-01 van Ziggo. Onderwerp: Wijziging Kenmerk: DOT1A.
    Hierbij bevestigen wij uw verzoek tot wijziging van uw abonnement.
    Ik kan bedenken dat dit te maken heeft met het aanschaffen van 'Alles-in-1' in november 2008. Hierbij kreeg ik een ontvanger en (mijn 2e) smartcard.
    Want verder heb ik geen wijzigingen.
    De 2e smartcard heb ik geregistreerd zonder keuze pakketten.
    Op mijn 1e smartcard heb ik al jaren 1 pakket € 3,95.
    Het abonnement van 'Alles-in-1' is al op de facturen verrekend.
    Het enige wat ik niet kon vinden op de facturen en op 'mijn Ziggo' is het nummer van de nieuwe smartcard.
    Op deze brief zit een wijzigingsoverzicht waarop de nummers van mijn 2 smarcards zijn. Dus concludeer ik dat dit een 'wat late' verwerking van de nieuwe (2e) smartcard zal zijn.
    Onder kopje 'abonnementen en tarieven' staat nu:
    Alles in 1 : 49,95
    1 keuzepakket: 3,95
    Vollop bellen altijd: 10,00.
    Totaal abonnementsgeld (excl. korting): 63.90.
    --> tot zover kon ik het nog begrijpen..
    Een regel daaronder staat:
    Totaal abonnementsgeld (incl. korting): 67.85.
    --> en dat begrijp ik niet....
    Dat is een verhoging met 3,95 !
    Zou dat de 2e smartcard zijn..??? Maar daar wil ik niet voor betalen !
    Die heb ik immers zonder extra pakket geregistreerd.
    ---> en de dame van de helpdesk ????
    Nou, die begreep ook deze brief niet... ik moest maar afwachten wat uiteindelijk in rekening werd gebracht...

    Zijn er meer personen die deze brief hebben ontvangen?
    Wellicht een reaktie van 'annoniem'..??
    :?
     
  2. Voor je keuzepakket betaal je de eerste 2 maanden niet (korting). Na deze 2 maanden betaal je hier 3,95 per maand voor.
     
  3. Maar dan staat de korting dus 'verkeerd-om' want het bedrag incl.korting is hoger dan zonder de korting schrijft hij.....
     
  4. Klinkt raar, maar wijzigings bevestigingen hebben wel meer rare spelingen/verhaspelingen.
    Eigenlijk telt alleen de factuur voor de kosten.
     
  5. ik had hetzelfde probleem, ik had onder de rekening staan dat ik het digitaal totaalpakket gratis had (stond ook bij de korting onderaan) toen kwam de rekening en moest ik ook betalen, na bellen van de helpdesk kwamen ze tot de conclusie dat het er verkeerd instond en dat het zou worden veranderd.heel erg jammer dus

    groeten Passat
     
  6. Heb ik ook gehad, maar veranderen doen ze niets bij Ziggo. Na een wijziging in mijn pakket heb ik een nieuw overzicht gehad met weer € 9,95 korting op het digitale pakket. Misschien hebben we wel recht op de korting, maar weet bij Ziggo nog niemand dat.... :wink: :schater:
     
  7. Mijn DOT1A-overzicht gaf oa aan:

    Alles-in-1 Extra 64,95
    Digitale Totaal Pakket 9,95
    HDTV pakket 3,95
    Telefonie Z1 Altijd bellen 10,-
    Totaal excl korting: 88,85
    Totaal incl korting: 88,85

    Deze factuur beslaat de periode 01-02/01-03-2009.
    De aanvraag van dit Alles-in-1 Extra pakket is van begin december 2008.
    Aansluiting (nieuwe modem/telefoon) door monteur was op 22-12-2008.
    Zou dus betekenen dat de 'korting' slaat op de maanden december/januar.
    In december werd nl uitsluitend het oude tv-abo (excl internet) in rekening gebracht.
    Over januari werd 37,71 berekend (14-1/1-2-2009)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina