1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

VOD storing?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Bartje, 3 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Lol, "zegge Leo..... heb je nog wat natuurfilms voor achter het gordijntje.... "
     
  2. Storing

    Momenteel is er een algemene storing met interactief. Bij het opvragen van een programma zul je een serverfout krijgen.
     
  3. Ik wilde net gaan vragen of het er weer uit lag inderdaad... :sad:

    Enig idee hoelang het gaat duren?
     
  4. De storing is afgemeld.
     
  5. ok en waneer is de storing opgelost van de tv -theek!!!
    zo kan ik geen films kijken waar ik voor betaalt
     
  6. Maar beste man, kijk eens naar de melding van Kitaro waar je op reageert; die is al van februari. Handig om daar nu op te reageren:wink:.

    Heb zojuist met de helpdesk gebeld. Storing van nu is bekend sinds gisteravond 18 juli 23:45 uur en is landelijk. Wordt alleen niet op de ziggo-website bij storingen gemeld :?:.

    Dus afwachten maar weer. Nog wel erg kwetsbaar dat ITV. Moeten met Ziggo toch nog eens babbelen over het abonnementsgeld.
     
  7. Dit was een melding uit februari.... die is al een tijdje opgelost. Jouw probleem heeft - het klinkt heel flauw - waarschijnlijk toch te maken met de bekabeling. Ik heb het ook gehad, ineens na maanden ongestoord kijken en daar bleek met de juiste poort op de versterker alle problemen weer opgelost. Probeer de standaard recepten die in vele topics genoemd worden: andere kabel, rechtstreeks op AOP, hogere poort op versterker etc. Kijk ook eens hoeveel signaal de Cisco geeft. Bij normale aansluiting hoor je bij de Cisco tussen de 80 en 100% signaal te zitten (100% heb ik hier altijd).

    edit: Het werkt hier zoals gewoonlijk als een zonnetje dus het is geen landelijke of algemene storing hoor.
     
  8. Dat is mij anders wel door de helpdesk ITV vertelt (vandaag om 17:30 uur). Landelijk hoeft niet meteen te betekenen dat iedereen er last van heeft. Ik weet niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat het geen storing is maar dat het aan ons ligt; ik ga toch maar even uit van de mededeling van de helpdeks. Zeker omdat hij als begin van de storing het exacte moment noemde waarop bij mij het probleem gisteravond begon.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina