1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

VOD storing?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Bartje, 3 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteravond kon de Cisco de portals van Programma Gemist al niet vinden en was het aantal films in TV-Theek zwaar teruggelopen.

    Vandaag geeft hij bij zowel Programma Gemist als bij TV-Theek een Server Fout.

    Ligt het aan mij of is Ziggo achter de schermen bezig?
     
  2. Gebeurt bij mij ook regelmatig. Veelal 's ochtends. Nu doet ie het weer.
     
  3. Nog steeds server fout hier op alle portals...
     
  4. Check eens in het menu bij Instellingen/Info en via de blauwe toets Status interactieve televisie of deze nog op geactiveerd staat.
     
  5. Ja, staat nog steeds Geactiveerd.
     
  6. Even nagecheckt en er zijn inderdaad problemen met Uitzending gemist en TV Theek. Is aangemeld als storing.
     
  7. Oke. :)
     
  8. Storing is verholpen.

    Er zijn nu zelfs een paar films bijgekomen. :)
     
  9. Nou..volgens mij hebben ze gewoon de (oude) films weer teruggezet. Voor een testperiode een aardig aanbod. Maar ik weet niet of ik veel geld over heb voor wat Dik Voormekaar een setje "oude bandjes" zou noemen.
     
  10. Is dit het aanbod voor de testperiode of is dit gewoon het standaard aanbod?
    Het toeval wil dat ik een liefhebber van slechte horrorfilms maar anders is het aanbod 3 keer niks.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina