1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Preview periode voorbij, hoe nu verder

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door renboo, 2 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds eind november heb ik Ziggo Alles-in-1 Extra. Nu is sinds afgelopen zaterdag de previewperiode van 2 maanden afgelopen. Kreeg E19 melding.
    Ik heb de antwoordkaart met daarop m'n pakketkeuze begin december al opgestuurd.

    Vraagje: wordt nu automatisch m'n pakketkeuze op m'n smartcard gezet? Moet ik daar zelf nog wat voor doen, bv de decoder aan laten staan?
    Ik heb al gezocht in het forum, kan hier zo niet veel over vinden.
    Ik heb oa het HD pakket aangevraagd, maar ook de HD zenders werken nu niet meer.

    Graag jullie reactie.
     
  2. Dus moet je even bellen met de HD en de wachttijd even voor lief nemen. Althans, ik zou er wel een half uur insteken, wetende dat ik dan toch weer TV kan kijken.

    Misschien gebruiker 'Anoniem' even lief aankijken hehe...
     
  3. Dank voor je reactie, maar begrijp me goed, ik heb alle basiszenders (Z1) wel, maar niet die in m'n pakketkeuze en ook niet de HD zenders.

    Ik zal maar es bellen met de helpdesk....
     
  4. Gisteravond met de helpdesk gebeld. Na 3 minuten al iemand van de helpdesk aan de lijn. Werd daarna doorverbonden met de administratie.
    Toen ik zei dat ik begin december al m'n keuze via de antwoordkaart had opgestuurd, werd mij verteld dat ze deze niet ontvangen hadden.

    Nou, lekker dan weer. Geweldige administratie daar bij Ziggo. :mad::mad::mad:

    Maar goed, men kon mij gelukkig wel gelijk helpen.

    Ik gaf m'n pakketkeuze door en inderdaad, zo rond half twaalf gisteravond had ik weer de HD kanalen en m'n overige gekozen kanalen terug.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina