1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

oneindige loop en overige problemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door JeroenB071, 2 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds gisterenavond (1-feb) een uur of 9 loopt mijn ontvanger in een of andere loop.
    Was een opgenomen programma aan het kijken en opeens is het beeld weg en zie ik op het schermpje van de ontvanger:

    Dl
    UA
    1
    T
    S
    Load
    Run

    en dat herhaalt zich nu al een paar uur.
    Heb ondertussen nog een kwartiertje de stroom er af gehad en daarna loopt de loop gewoon door.

    Misschien heeft het er wat mee te maken dat ik ook al sinds ik de ontvanger heb (begin jan.) al geen toegang krijg tot het interactieve gedeelte?
    (apparaat blijft maar proberen om via de interne modem verbinding te krijgen en ik kom niet eens toe aan het ingeven van mijn klantennummer wat vgl de gebruiksaanwijzing de volgende stap zou moeten zijn.).

    Ik heb overigens ook al geprobeerd om m'n smartcard die ik al had in de Cisco te stoppen en dan krijg ik de melding onbekende smartcard......
    (overigens werkt de nieuwe smartcard ook niet in m'n Samsung HD decoder......)

    heeft iemand een idee hoe ik eea aan de praat krijg? (bellen heeft geen zin want daar weten ze niet eens wat een Cisco is....)
    :roll:
     
  2. [opendeurvraagmode]
    Heb je de kaarten er juist ingestoken? Lijkt een stomme vraag, maar bij Samsung en Cisco moet de kaart er precies andersom in, in ene geval chip naar boven en in ander geval chip naar onderen
    [/opendeurvraagmode]
     
  3. ja hoor, ik heb namelijk wel gewoon TV (gehad) totdat de Cisco in de loop ging.

    Ik ga vanavond eens kijken wat het ding doet en anders toch maar eens een telefoontje wagen.

    :roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina