1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door jasp, 31 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ben overgegaan naar 3-1 ziggo heeft nummerportering is geslaagd waarschijnlijk bij kpn al 3 weken geen telefoon signaal.
    maar bij ziggo ook niet.
    wordt door de help desk van kastje naar muur gestuurd.
    tel 1 brandt bij hoorn opnemen knipert hij maar geen kies toon.
    via .
    alle modem instelingen zijn volgens mij goed behalve
    Telephony Line 1 CMS Registration State is Disconnected.

    ik denk er over om 3-1 maar weer om te zeggen (ik geef ze nog 1 werkweek)
    ik gebruik voip noodgedwongen (voipplanet) en dat bevalt me goed
    een nummer kreeg ik daar in 2 uurtjes als ik mijn nummer
    laat porteren door voip planet ben ik nog veel goedkoper uit als met ziggo

    JAC SPAARGAREN
     
  2. Dat klinkt interessant, maar is het echt veel goedkoper ?
    Wat ik daar zie kost het porteren je eenmalig 10 euro, plus je betaalt 2.50 euro per maand voor je nummer. Gesprekskosten zijn iets lager naar vast, duurder naar mobiel, maar niet gratis naar andere ziggo-abonnees, wel gratis naar andere voipplanet abonnees. Misschien zie ik iets over het hoofd waardoor het veel goedkoper wordt ?
     
  3. mijn vorig abonnement was 19.95 ja internet snelheid is dan wel
    veel lager als nu.
    maar van helpdesk bellen wordt je moe van(in 3 weken ong. 14 maal),en als dan iemand
    krijgt die met oplossingen komt van stekker eruit halen of helemaal
    technisch niets weet wordt je helemaal niet goed van.
    (soms zijn ze wel terzake kundig maar je klacht kunnen ze niet oplossen)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina