1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door booij, 31 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb geregeld dat mijn internetverbinding wegvalt. Als ik de router dan even van de spanning haal dan gaat het weer goed. Ik heb laatst even ingelogd op de router (admin/motorola) en zag in het log de volgende melding

    B502.6 - TEK Invalid - Invalid Key Sequence Number

    Heeft iemand een idee wat dit betekent en hoe ik het zou kunnen oplossen. Ik heb Ziggo zelf nog niet gebeld maar ik denk dat ik op dit forum verder kom dan bij de "helpdesk".

    alvast bedankt.

    Arne
     
  2. In het log van mijn modem komt dat ook regelmatig voor (meerdere keren per maand). Wat het betekent weet ik niet, maar het heeft hier in ieder geval nooit enige merkbare invloed op de verbinding.
     
  3. Wat de melding precies betekent weet ik niet, maar het log van de Motorola bevat info en echte problemen. Zo lang het een "Warning" is en niet een "Critical" is het niet ernstig.
     
  4. Hmm, ik heb de volgende melding elke 2 seconden (24 uur per dag):

    4-Error DIST: Unexpected management Message Type->33 - Discard message.

    Geen flauw idee wat het is, maar het lijkt niet echt invloed te hebben op mijn snelheid of beschikbaarheid van de verbinding.
     
  5. Het zal dan wel niet de melding zijn die gepaard gaat met mijn internetconnectieproblemen (af en toe). zal het nog eens aankijken.

    bedankt voor de reacties!

    Arne
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina