1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E100 service is momenteel gecodeerd

Discussie in 'Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)' gestart door CoVal, 31 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Net een nieuwe HUMAX IPVR 9200 c gekocht en geinstaleerd, maar geen beeld ivm de volgende melding: "E100-4 service is momenteel gecodeerd":cry: Wie heeft hier een oplossing voor??
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
  3. Ook contact gehad met de helpdesk van Ziggo maar die kennen deze code niet, zou aan de Humax liggen, maar daar geloof ik geen bal van! Is net nieuw uit de doos. Ik zal nogmaals contact opnemen dat ze de kaart (is er 1 uit een andere digitale decoder die ik eerst had) resetten, kijken wat dat opleverd...
     
  4. nog steeds niet opgelost...

    Kaart gereset, nog steeds dezelfde melding, zal er toch iets met de decoder zelf aan de hand zijn:cry:
     
  5. als je de kaart eruit haalt krijg je dan dezelfde melding of vraagt het apparaat om de smartcard?

    probeer de kaart eens in je oude (weet niet of je die hebt) of een andere decoder.

    daarna, als het niet lukt, zet die decoder eens terug naar de fabrieksinstellingen (ook al is hij net nieuw) en geef het apparaat een reboot dmv stroomonderbreking.

    dit is in ieder geval het begin... suc6
     
  6. Terug naar fabrieksinst. al gedaan, leverde niets op ook de stroom eraf had geen resultaat. Zal de kaart nog eens in de oude proberen, wie weet...
     
  7. Kun je niet even bij iemand anders je kaart testen of hun kaart in je decoder zetten? Sluit je eenvoudig de decoder of kaart uit.
     
  8. Ipvr-9200c

    Vandaag contact gehad met Humax nederland.
    Die geeft aan dat het aan de digitale ontv zelf ligt, omruilen bij de dealer dus:no: Slecht begin...
    Hoe zijn de ervaringen van andere gebruikers vwb storingen e.d.:?:
     

  9. Wat is de kleur van je Ziggo card?
    Is dit een nieuwe card, die het nooit heeft gedaan?
    Doet deze card heb bij bv je buren in de decoder wel?

    PM me anders ook even je card nummer em je postcode huisnummer(met ook de kleur van de card).

    Voor de duidelijkheid:

    Oranje Ziggo card = Multikabel en @Home
    Blauw Ziggo card = Casema
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina