1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Brief: beeindiging gratis periode Interactive Televisie

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 31 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De planning is, dat vanaf 1 maart voor interactief betaald moet worden. Dit geldt niet voor de mensen die meedoen met het testtraject. Voor hen blijft het gratis zolang de testperiode loopt.
     
  2. Alleen is het voor mij (en ik denk voor de meeste deelnemers) volstrekt onduidelijk hoe lang de testperiode nog loopt...
     
  3. Ik doe niet mee aan het testtraject. Het lijkt er dus op dat ik verkeerd ben geïnformeerd door de medewerkster aan de telefoon.
     
  4. Ik heb vandaag mijn factuur gehad, en daarop staat doodleuk 2x programma gemist en 2x TV-theek op. Samen 30 euro (2 smartcards :roll:).

    Maar meteen bellen en 2x opzeggen dan :rolleyes:
     
  5. tot 1 april?

    Op mijn factuur van maart staan nu ook de diensten vermeld.
    Hier staat dat ik in ieder geval tot 1 maart het hele interactieve pakket gratis krijg (aangezien ik lid ben van het testtraject). Dus ik kan nog in ieder geval een maandje testen/kijken.

    Als ik ervoor moet betalen gaat de tvtheek er direct uit. Dit is nu echt nog geen euro p.maand waard. Programma gemist is soms wel handig, maar of ik daar ook voor wil betalen....

    Mijn vader heeft digitale tv van xmsnet. Daar heeft ie voor 50 euro 50mb internet up/down (glasvezel), telefoon en tv. Waarbij er voor dat bedrag ook uitzending gemist (publ. omroep) en RTL gemist bij zit. Dus toch een beejte vreemd dat je hier bij Ziggo toch weer extra voor moet betalen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina