1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Brief: beeindiging gratis periode Interactive Televisie

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 31 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteren een brief ontvangen van Ziggo met daarin de mededeling dat de gratis periode voor Interactieve Televisie voor mij afloopt en ik per 1 maart moet gaan betalen.

    Prijzen:

    Net Gemist: 4,95 per maand
    TV-theek: 9,95 per maand
    Totaalpakket: 11,95 per maand

    Tevens wordt gemeld dat "op termijn" films en series per stuk te bestellen zijn (on demand).

    Verder mag ik binnen 4 weken kosteloos opzeggen. Da's toch aardig, hoewel ik niet zou weten waarom dit geld zou moeten kosten :)

    Ik ga dus maar opzeggen, want ik vind de inhoud van het gebodene het geld niet waard.

    Jammer dat ze ons meteen gaan laten betalen net nu de inhoud van Interactieve Televisie eindelijk wat uitgebreid gaat worden. Ik zou zeggen plak er nog 3 maanden aan ofzo, want wat er tot nu toe te zien was vond ik eigenlijk geen volwaardige test.
     
  2. 11,95 per maand is idd veel te duur. Hoop dat ze snel met dan pay-per-view komen.
     
  3. Wat ik dus begrijp is dat wij automatisch aangemeld zijn en wij nu onszelf af moeten melden? ik heb de brief ook gehad trouwens, maar of wij nu standaard aangemeld zijn voor deze diensten of niet kan ik niet ehct afleiden

    :confused:
     
  4. Kitaro heeft mij destijds in het systeem gezet voor Interactieve Televisie. Misschien kan hij dit voor ons ook weer terugdraaien?

    Ik heb er weinig vertrouwen in als ik het via de klantenservice ga proberen en via de website heb je de mogelijkheid nog niet zo te zien.
     
  5. heb telefonisch opgezegd.

    schriftelijke bevestiging al binnen
     
  6. Vooral de beschikbaarheid van de dienst moet dan nu beter. Erg stabiel vond ik het tot nu toe niet (vaak serverfouten etc)

    ALs je ervoor betaalt moet het ook werken
     
  7. Als je je niet hebt aangemeld voor een TVtheek etc. abbo, waarom moet je je dan afmelden?
     
  8. Ik heb ook zo'n brief gekregen. Zojuist gebeld met 0900-1884 om TV-theek op te zeggen. Daar werd mij verteld dat de brief niet verstuurd had moeten worden, omdat de gratis periode Programma Gemist en TV-theek nog NIET per 1 maart beëindigd wordt.

    Ik had TV-theek op willen zeggen want dat is toch 3x niks.
     
  9. Dit is op zich goed nieuws, maar 't geeft toch wel aan dat de communicartie vanuit Ruigrok helemaal is opgedroogd. Ik vraag mij af met wie we dan wel contact moeten opnemen, want zo goed als de hele klantenservice van Ziggo is niet bekend met een testtraject, is mijn indruk...
     
  10. Kan iemand van Ziggo dit bevestigen? Kitaro misschien? De klantenservice roept wel vaker dingen die niet waar zijn :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina