1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

sinds eind april/begin mei problemen telefonie...

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door ziggolende, 30 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi

    heb dit forum gevonden nav speurtocht naar mede lotgenoten van Ziggo.
    Vanmiddag zat ik "gezellig" aan de wachttafel bij Ziggo hoofdkantoor Groningen. Kwam zelfs iemand bij de balie die antwoordde op de vraag : waarmee kan ik u helpen met het antwoord : Ik wil graag of een goede technisch medewerker spreken die mijn probleem eindelijk kan oplossen of een psychiater !

    We zaten daar met een stuk of 8 mensen stuk voor stuk met ellende lange problemen die al maanden lopen.

    Zelf heb ik last van wegvallende telefoon verbinding sinds eind april begin mei. Eerst zelf braaf steeds klacht neergelegd, ettelijke keren zitten wachten op monteurs die niet kwamen , wekenlang sjit test telefoon ingeplugt om te kijken of het probleem weg viel daarmee, dagelijks modem moeten resetten enz enz. Maar niks hielp. Kreeg uiteindelijk in de zomer de dooddoener, er is in uw gebied sprake van pieken en dalen, waarop ik vrolijk antwoordde, daar hebben de meeste vrouwen maar een paar dagen in de maand last van....het probleem zou te groot zijn voor de helpdesk maar ze gooiden het hogerop bij hogere pieten. Er zou contact met me opgenomen worden...
    Nou kan je het ze misschien niet kwalijk nemen, maar zit nog steeds te wachten op dat telefoontje (maar goed mijn lijn doet het vaak niet, gsm hebben ze hogerop ws nog niet van gehoord)
    Toen kwam er helaas eind oktober ofzo een groot probleem bij. Meer en meer mensen stappen over van ziggo naar andere providers in mijn vriendenkring. Jammer genoeg zijn er inmiddels meerdere die er vrolijk op los bellen via hetnet oa. Maar ik kan ze niet meer bellen ! Krijg gewoon een bandje te horen, dit nummer is niet in gebruik....dan draai ik met mijn gsm hetzelfde nummer en krijg ik ze vrolijk aan de lijn....

    tja.... daarna decoder stuk..zeggen ze buiten hun schuld en buiten garantie maar uit coulance kreeg ik vanuit groningen een goede 2e handsje mee van de helpdesk mevrouw...mijn oude bleef achter. Alleen zijn ze vergeten een afstandsbediening mee te geven waardoor ik er noppes aan heb !!!Kan alleen veronica kijken en daar kijk ik juist nooit na... Mijn dochtertje was blij geweest als ze hem minstens dan op nick jr hadden gezet voor haar...

    Maar goed...zij mij 2 afstandsbedieningen gestuurd die beide hetzelfde waren en beide niet werken bij deze decoder..dus weer gebeld, krijg ik te horen dat ze het oplossen voor 31 jan..nou dat is het morgen dus maar weer gebeld...mevrouw we kunnen het niet oplossen want de afstandsbedieningen voor dat type zijn niet meer leverbaar !!!

    dus ik gezegd, is het nou echt zo moeilijk om even van je stoel af te komen, naar het deel te lopen waar mijn decoder is weggeplukt (technische dienst groningen daar zat die medewerker ook bij de desks dan...) of even te bellen naar die afdeling via interne lijn om te vragen of daar de afstandsbediening die erbij zat toevallig nog ligt ???

    Maar nee mevrouw, dat is niet mogelijk !!!

    Goed, ik zit nu dus in dubio. Ik wil hogerop, dus dan moet ik naar die nieuwe interim directeur denk ik...die is niet te bereiken voor de normale mens maar misschien is ze gevoelig voor pakketjes op/ vlak voor valentijns dag??
    Dan ga ik in een mega doos zitten mooi versierd en laat me bezorgen bij haar persoonlijk door een koeriersdienst...
    Of gewoon met veel mensen tegelijk afspreken om allemaal naar het kantoor in groningen te gaan...
    radar ook alweer diverse malen contact mee gehad.... tja die kunnen ook weinig, worden gek van alle klachten en ziggo blijft in de top 3 staan !!!

    Dus lang leve ziggo, alleen jammer dat overstappen zo lastig is.
    O ja, al 2 keer (waarvan 1 keer met monteur samen hier thuis) een contactformulier ingevuld waarin ik vraag om deels teruggave abbonementsgeld , onkosten vergoeding van gsm enz. en een oplossing voor de rest. Maar daar wordt simpelweg niet op gereageerd ! Krijg zelfs geen ontvangsbevestiging...:applause::giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina