1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Probleem uitgaande Telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door c0sm0s, 30 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindsdat wij zijn overgegaan val allemaal losse paketten naar Alles-in-1-Extra hebben wij wat problemen met de telefonie.

    1. Tijdens een gesprek vallen er stukjes tekst weg.. (alleen uitgaand.. dus het persoon waarmee we praten horen we zelf wel goed.. maar hoort ons niet goed omdat er stukjes weg vallen.)

    2. Nadat we een gesprek hebben gevoerd en hebben opgehangen.. en we willen bijv daarna gelijk weer bellen.. gebeurt het weleens dat er geen kiestoon meer op de lijn staat.
    Doen we er dan de testtelefoon in dan hebben we weer wel een kiestoon.. maar met de gewone telefoon niet.. de kiestoon komt dan na een tijdje weer terug.. (we kunnen wel gewoon gebeld worden in die tijd alleen niet bellen.)


    Het lijkt er dus op dat het een probleem is met de uitgaande verbinding.
    En het is pas begonnen sindsdat we alles-in-1-extra hebben.. daarvoor bijna nooit problemen.. m.u.v. grote storing in regio bijv.



    Nu vroeg ik me af..
    1. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
    2. Is er een oplossing voor?

    (ik heb het niet bij storingen geplaatst.. omdat het mij niet echt een storing lijkt maar eerder een probleem bij een instelling ofzo)
     
  2. je vermeld dat er met de testtelefoon geen problemen zijn dus ik een vermoeden dat het aan je telefoontoestel ligt probeer gewoon eens een dag met de testtelefoon en kijk wat er dan gebeurt succes
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina