1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ZIGGO is een onbetrouwbaar bedrijf

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Rieks, 29 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. :schater: ... uh ja.
     
  2. :cool:
     
  3. Nou nee. Aangezien je een Ziggo-medewerker bent verwacht ik een iets andere houding t.o.v. klanten, ook al gedragen ze zich soms onbeschoft. Je zou ook niet kunnen reageren.

    Ik weet dat je niet elke klant altijd tevreden kunt stellen, en soms is het inderdaad beter dat een klant weg gaat. Maar dan nog hoef je hem niet te beledigen of een trap na te geven.

    Vraagje, zou je dit soort uitspraken ook doen als je volledige naam en functie er bij zouden staan?
     
  4. :?
    "Peace is a choice, not a condition."
    :giveup:
     
  5. Ten eerste... Ik beledig hier niet of geef geen trap na, ik suggereer enkel iets. Dit omdat ik het vrij absurd vind dat bepaalde mensen menen dat dit forum enkel voor klagers is en de positieve geluiden maar gecensureerd dienen te worden.

    Ten tweede, ik ben hier op het forum alleen in mijn vrije tijd. Ik doe en zeg niets uit naam van Ziggo. Ik ben een gewone forum member die mensen hier zo goed als mogelijk probeert te helpen. Net als velen andere (niet) Ziggo-medewerkers die op dezelfde manier hun steentje bijdragen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2009
  6. Is toch even wat minder ja, ik kan wel met je mee praten hoor. Ik heb zelf nu al 3 jaar last gehad van storingen. Maar als het goed is moet het nu klaar zijn, er is afgelopen jaar (2008) een compleet nieuwe kabel vanaf de splitter naar mijn huis gelegd. En wat bleek toen er zat corrosie in de kabel, dat kwam doordat er vocht in de kabel was gelekt bij een slechte las. Ik heb hierop denk ik wel 20 monteurs versleten voordat 1 erachter kwam.

    Ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen 3 jaar ook netjes een vergoeding heb gehad ter waarde van 3 maanden internet (tv deed het namelijk wel gewoon, niet digitaal).
    Ziggo is naar mijn mening absoluut geen onbetrouwbaar bedrijf, het heeft alleen mensen in dienst (gehad) die niet echt hun vak verstonden.

    Maare Rieks een tip, neem geen contact met ziggo via de mail. Maar stuur netjes een aangetekende brief naar de klachten dienst.
    IK weet niet of dit nog het goeie adres is maar hier ging mijn communicatie naartoe.
    Ziggo/Casema klantenservice
    t.a.v. afdeling klachten
    Postbus 16192
    2500 BD Den Haag

    Dit adres is mij ooit door een monteur gegeven en 1 brief was genoeg. Ik heb nu een klantcoordinator gekregen waarmee ik zaken doe.
     
  7. Ben ook zeer tevreden. Het is nou eenmaal een feit dat je klagers veel meer hoort dan mensen die tevreden zijn, alle duizenden mensen die tevreden zijn hoeven bijv. niet naar zo'n forum als dit omdat ze niks te klagen hebben of wat dan ook.
    Klagers hoor je altijd meer en daardoor lijkt het alsof er meer klagers zijn dan tevreden klanten, maar dat is onzin.
    Ook ik ben tevreden en heb nog nooit problemen ondervonden, altijd netjes geholpen.
    Snap best dat sommigen problemen hebben en kwaad zijn, maar problemen heb je altijd bij grote organisaties
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina