1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verwijderd emailadres opnieuw gebruiken

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Damajero, 28 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een emailadres verwijderd en wil dit nu weer toevoegen. Dit lukt echter niet omdat ik de melding krijg dat dit adres al bestaat. Heeft iemand ervaringen hoe lang het duurt voordat een verwijderd emailadres weer beschikbaar is?
     
  2. Apart,

    Het idee zou moeten zijn dat 'de klant die hem verwijderd' hem toch wel weer opnieuw aan kan maken. Voordat iemand anders het adres kan hergebruiken gaat 'enige tijd' (30 dagen ofzo .. weet niet meer precies hoelang) overheen ja...

    Maak je hem via hetzelfde portal account weer aan?

    bye,
    Chris
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina