1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

als niets anders helpt, dan maar opzeggen.....

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door hintt, 28 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    vandaag: :applause: verbetering : nog 30% en dan krijg ik waar ik voor betaal. WOOHOO!!

    (sorry hoor voor de cynisme, wordt moe van de zg. moderators (in dienst bij ziggo????) die denken dat ze de kennis in petto hebben - zit zelf al 26 jaar 'in het vak' -- bovendien is dit niet allemaal 'rocket science'. ik krijg toch ook geen geld terug als de verbinding niet 100% is : mag ik dan klagen?
     
  2. ik zeg niks meer.......maar ..........nee laat maar :wink:

    Mart
     
  3. Heeft er iemand gezegd dat je niet mag klagen? Ik heb het nog niet in dit topic gelezen. En over welke moderators heb je het hier? In dit topic heeft nog geen moderator gereageerd..?

    Maar goed, jij hebt een probleem, maar je geeft helaas erg weinig info.. Hier een laatste poging:
    - Wat zijn de signaalwaardes van het modem? (indien je een motorola hebt)
    - Waar is het modem geplaatst? Direct bij het AOP? Zit er evt andere appartuur tussen die er niet tussen hoort (te denken aan splitters, versterkers ed).
    - Erg cliche vraag, maar kan toch van invloed zijn, heb je een router? Zo ja, ook zonder getest?
     
  4. geen motorola - sceintific american ..
    nee modem heb ik al een tijdje (jaren - volgens mij al een jaar of zes zeven) - nooit problemen mee gehaad en is opgehangen in meterkast - nooit verplaatsd.

    Wel heb ik nu en de router (D-link Dir-655) en de modem gereset.

    snelheid is iets omhoog - nee ik lieg 15% beter van (6400 - 7900 ) - als dat zo blijft zit ik op 80% .. niet slecht maar niet 100%.
    zal over een uurje nog een speedtest draaien.

    [​IMG]
     
  5. vijf minuten later :
    [​IMG]
    :sad:

    en dan weer twee minuten later :
    [​IMG]

    schommelt als een gek : dat kan toch echt niet met mijn spullen te maken hebben ( of het moet zijn dat die modem een beetje verouderd begint te raken .... nah...)

    maar goed : dan de laatste : weer vijf minuten later ...
    [​IMG]

    overgens : rechtstreeks lukt mij niet, vermoed dat het iets te maken heeft met de mac-adres van mijn pc


    om dan ook maar iets positiefs te zeggen : upload is mooi constant en bijna (damn close) op 100%

    *intercourse*
    *intercourse*
    *intercourse*
    [​IMG]

    verder geen commentaar!


    laatste dan : om te bewijzen dat het niet aan mijn apparatuur en/of software ligt : maar puur aan ziggo want zij kunnen duidelijk niet een constante snelheid leveren :

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2009
  6. @Hint: wat is je lokatie? Multikabel gebied is niet goed genoeg als je wilt weten of je toevallig in een regio zit waar bekende problemen zijn......

    En je opmerking over moderators: wil je die nog eens uitleggen, dan weten moderators tenminste wat ze zogenaamd fout doen in dit topic (want ik heb nog geen enkele moderator gezien in dit topic behalve mijzelf nu dan) :wink:
     
  7. Ik heb hier hetzelfde probleem met de snelheid... en sinds december het over is op ziggo (basis mac adres) val ik ipv een @home server nu onder multikabel server.. is dat misschien het probleem?
     
  8. Wat bedoel je daarmee? Je hebt gewoon een cable.ziggo.nl ip-adres zie ik. Wat voor 'multikabel-server' zou je hebben dan op basis van mac-adres???? :?
     
  9. Dan maar geen web tv,maar ik ben dankbaar met mijn vezeltje

    [​IMG]
     
  10. Je hoeft niet in elke topic dit te posten hoor, we worden er echt niet jaloers op ofzo maar wel meer geïrriteerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina