1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

telefonie werkt niet

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door floep, 28 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal

    Ik post nu ff voor een neef van me die sinds 2 weken ziggo thuis heeft, 3 in 1 pakket, de goedkoopste.
    Eerst vergaten ze om neef op juiste datum aan te sluiten:evil:
    Pas weer plek 6 weken later!
    Toen via pc-winkel die de installatiepaketten ziggo ook wel verkoopt aan de doehetzelvers, gevraagd of ze wilden helpen en thuis wilden aansluiten.
    Was oke...even afwachten wanneer KPN alles vrij zou geven , binnen meestal week en was nu ook zo: dus neef had al internet, foon nog poosje van KPN (geheim nr en wilde deze behouden)
    Alles werkte goed gelukkig , tot op maandag de 26e de telefonie over zou gaan op ziggo/@home.
    Sindsdien kan hij niet meer in- en uitbellen!
    Neef is zwaar invalide en kan beslist niet zonder telefonie!
    Heb nu 2 x de klantensevice gebeld....nog steeds geen telefonie...

    Thuis heeft hij een nieuw philips dect duoset, de XL340 serie met dus grote toetsen enz.
    Zodra hij wil bellen hoort hij wel de kiestoon, nummer intoetsen en dan niets meer...
    Bel ik zijn nummer hoor ik de foon normaal overgaan, maar bij hem rinkelt er niets.

    Dit is de eerste PC eninternetaansluiting voor neef, en hij moet veel nog leren tuurlijk.
    Wel help ik waar mogelijk is via remote control, en fijn progje, en doe dingen voor en zo hopen we samen snel verder te komen.

    Ziggo zag geen redenen waaarom telefonie nog niet werkt..tja alleen ff 10 secondes stekker modem er uit....
    Erna en ook nu nog steeds geen telefonie!

    Wat kan ik nog proberen of doen?

    groetjes!
     
  2. Hoi Menno
    Dank je wel , en nee dit formulier kende ik nog niet!
    Zie overigens wel dat we nagenoeg buren zijn haha (ook rivierenbuurt dus) maar neef heeft Ziggo nu in Zuidlaren ( was ook de enige (helaas) betaalbare optie voor hem)...
    Voorheen had ik zelf ook @home hier, meestal stabiel en wel oke, maar voor mij echt te duur...dus destijds over naar orange family dinges, snel en ook nog beste tevreden ;)

    Momenteel (mini hoop) heb ik neef nu een echte "kouwe start" laten doen zonet...dit wacht ik af, erna zal ik formulier invullen via je link!:):cool:
     
  3. En, nog mijn sorry voor de posting in onjuiste deel forum :oops:
    Zie wel vaker iets over hoofd hoor, deels door ouwe ogen die resolutie monitor op 800x600 liever heeft, en ben door oogafwijking ook slechtziend:wink:
    Heb formulier zoals hierboven gelinkt nu ingevuld en wat kan ik verwachten nu aan juiste hulp van Ziggo?
    Bedoel dan meer de tijd en reactie hierop...

    Heb al wel beetje door forum hier gezocht gisteren, maar is deze namier van-niet-werkende-telefonie nu iets bekends na net een abb. van Ziggo in gebruik te hebben, en/of heeft het mogelijk iets te maken met "bestaande (geheime) telefoonnummer meenemen" naar Ziggo ook?
    En in hoeverre speelt hierin nog een restant abb. van KPN mee? :roll:

    Hoor en lees her en der de meest bizarre en spooky verhalen over zowel Ziggo en ook ander providers, en zie dan gelukkig ook hier een gebruikersforum per provider!:cool::pompom:

    Omdat ik (@home werd me te duur destijds)zelf nu bv inet en rest via orange/onlinefamily pakket heb, redelijk tevreden ben maar ook hoop gedoe in de eerste fases, was het zeer fijn en zinvol om ook daar via gebruikersforum help en tips te krijgen! :idea: :grin:

    groetjes
    Floep
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina