1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na onderhoud niet mijn oude snelheid meer

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Gerard001!, 28 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Update:

    Rond 7 uur even gebeld met Ziggo. Na een kort en gebruikelijk praatje over router en of modemgebruik heb ik hem nog maar eens uitgelegd waar het ook alweer over ging.

    Toen vertelde hij me dat hij al een aantal soortgelijke klachten op deze postcode, en dus na het onderhoud. Of die inmiddels opgelost waren kon hij me dan weer niet vertellen, maar hij vroeg me om het modem een uur of 2 van het stroom te halen. Dit zou ervoor moeten zorgen dat het modem 100% zeker opnieuw inlogt op het netwerk.

    Laat hem er tot morgenvroeg uit, verwacht alleen niet dat het gaat werken op 1 of andere manier.

    Ik laat het je horen, of is het bij jou toevallig inmiddels weer normaal?

    Gr. Thijs
     
  2. [​IMG]


    Ik heb een volledig overzicht gedaan
    zoals je ziet was het op 1-26-2009 nog goed kwa download en upload
    toen hebben ze de volgende nacht onderhoud gedaan
    en wat zien we na de onderhoud 1-28-2009 dat mijn download omhoog is gegaan en upload om laag is gegaan

    dit is de test van vandaag uiteraad modem reset voor dat ik deze test heb gedaan

    [​IMG]


    [​IMG]

    groet gerard

    ik heb een alles in 1 extra 64.95 p/m


    PS Thijs zoals je ziet klopt er nog steeds geen biet van we wachten rustig af:oyeah:
     
  3. Modem reset en dit is vandaag mijn snelheid

    [​IMG]

    ik heb een alles in 1 extra

    dus deze meting pas dus niet bij dat pakket


    [​IMG]

    en dit is ook niet wat ik moet hebben
     
  4. Hoi Gerard,

    Nadat ik me om heb laten praten om tot na het weekend af te wachten, nog altijd hetzelfde probleem. Jou upload zou ik nu nog mee kunnen leven, maar nog altijd minder dan 5 kb/s waardoor browsen zo goed als onmogelijk is.

    Ga ze zo bellen, er moet actie ondernomen worden, en desnoods het onderhoud teruggedraait.

    Mvg,

    Thijs.
     
  5. hallo thijs

    misschien kan jij er wel mee leven wat ik nu heb maar ik niet
    ik betaal voor 20mb en 3 upload
    en mijn grootste probleem is de upload dat wil ik graag voor elkaar hebben de download zegt me niks die mag van mij wel naar 10mb gebracht worden

    ik heb net geprobeerd te bellen die man kon nog net zeggen met ziggo en toen werd de verbinding verbroken met mij..
    heb daarna nog een paar keer geprobeerd{8] keer maar continu een in gesprek toon..

    als iedereen dat heeft dan is het vast nu rustig daar bij ziggo hebben ze meer tijd om die klachten op deze site te lezen en er misschien ook wat aan te doen dat zou nog beter zijn

    Nu heb ik net weer gebeld en nu is er een wachttijd van meer dan 15 minuten maarja wat wil je ook het is 12.00 ze hebben nu pauze
     
  6. ff test

    [​IMG]


    niks aan de hand hier op dit tijdstip

    peter

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. hallo allemaal

    we zijn nu een week verder na tig keren te hebben gebeld naar ziggo
    na allemaal mooie beloften die ze telkens maar beloven

    heb ik nog steeds niet de snelheid die ik hoor te hebben

    [​IMG]



    [​IMG]

    ik ben terug gezet in de tijd dit is mijn oude snelheid die ik had in de proefperiode van @home tijdperk
    nu nog even de snelheden geven die in de tussentijd is gedaan
    dan ben ik weer tevreden


    [​IMG]
    dit is mijn eerste speedtest van mijn proefperiode van @home tijdperk
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina