1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

gratis periode interactieve TV beeindigd?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door exroosje, 27 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Krijg opeens de melding dat ik geen toegang heb tot het Interactieve TV portaal als ik via uitzending gemist iets probeer te bekijken. En dat ik een 0900 numme rmoet bellen. Heb ik iets gemist en is de proefperiode beeindigd? Of heeft ZIggo mijn smartcard (per ongeluk) gedeprovisioned . Afgelopen haljaar heeft het gewoon gewerkt.
     
  2. Had ik ook. Ik heb me opnieuw aangemeld voor interactievetelevisie toen deed alles het weer
     
  3. Zou ik maar goed uitkijken of je niet opeens straks gefactureerd wordt.

    Heb hier nog niet geprobeerd vandaag of Uitzending Gemist werkt, morgen eens kijken.
     
  4. Heb gister met het 0900 nummer gebeld, die verwezen door naar de storingsdienst. Aldaar kon men nu niets doen vanwege een "storing" in de aanmeldsystemen. Zou eea gerelateerd zijn?
     
  5. Stuur me een pb met je gegevens en ik kijk het na.
     
  6. Ik heb gister ook geprobeerd opnieuw te activeren omdat iTv nog steeds niet werkt en Ruigrok niet reageert. Maar kreeg ook melding dat activatie server niet beschikbaar was. Lijkt op algemeen probleem bij Ziggo?
     
  7. Er is geen algemeen probleem bekend. Overigens staat het activeren van interactief via de Cisco totaal los van de activatie van de pakketten op de smartcard.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina