1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Signaalsterkte en kwaliteit

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door chrisch, 27 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoeft niet zo te zijn.
    Ik weet dat Leiden "oude" huizen heeft waar de situatie niet ideaal is.
    Neem het advies van Kitaro1 ter harte en vraag een storings monteur afspraak met de specifieke vraag om de kabel te pulsen m.a.w. de kabel door te meten, dit kan een heel verhelderende verkaring geven.
    Laat ook in de meterkast kijken, hoe die situatie is.
    De man word gestuurd om een oplossing of verklaring te bieden, daar zijn geen kosten aan verbonden.
    De oplossing voor het probleem kan eventueel wél kosten opleveren, maar dat kan de monteur wel vertellen, hoeveel dát dan weer is niet.

    Er zal een dag-deel worden ingeplanned voor de afspraak,iemand moet dan thuis zijn.
    Ochtend van 8.00 tot 13.00u.
    Middag van 12.00 tot 18.00 u.

    Op die tijden zal er een meerderjarig persoon aanwezig moeten zijn .
    Succes.
     
  2. Wist niet dat porno kijken onderdeel is van de test
     
  3. Waarschijnlijk zijn ze bang dat de monteur 'Hustler' of 'Private Spice' als referentie voor een goed/slecht signaal gaat nemen... :applause:

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina