1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door pong38, 26 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Even offtopic, maar dit topic gaat ondertussen over geheel iets anders als de topic titel doet vermoeden.

    Misschien handig om die aan te passen en/of hier een apart draadje voor te starten?
     
  2. Offtopic:

    'Geen internet' is toch wel ongeveer de strekking van onze discussie, maar het zal denk ik niet nodig zijn om een aparte te openen omdat:

    This afternoon I tested my speed once more. To my satisfaction my upload speed was over 2000 kbit/s!

    After an hour it was back to 0 - 2 kb/s though :cry:

    Browsing seems to go just a bit faster but still not workable, but I think we are close to the solution.

    Gr. Thijs
     
  3. Heb het ook al sinds vorige week dinsdag (Niks gehoord van onderhoud whatsoever) en ben ook van 5051. Heb ook al 2x gebeld en zeiden dat het aan mij lag wat absoluut niet kon, heb dat ook gezegd maar toen kwamen ze weer aan met andere smoesjes om me maar weg te krijgen.
    Het rare is mijn download is perfect, maar m'n upload is gewoon knudde (Ik kan bv. wel online CoD4 spelen, ventrilo reconnect om de minuut, hele hoge packetloss op TS en kan niet browsen op het internet.)
     
  4. Jep klopt helemaal. Na een paar uur in totaal met de klantenservice gebelt te hebben wisten ze me te vertellen dat de wijkkast in zijn geheel verplaatst is, dit is helemaal misgegaan.

    Heb het idee dat het nu iets beter is, maar upload tests wijzen nog steeds uit dat het probleem er is.

    Gr. Thijs
     
  5. Sorry guys... been out of the country for 2 days. Not called Ziggo either... couldn't be bothered having seen your posts.

    Anyway, update my end... I'm actually posting this from home believe it or not! That doesn't mean that it's all ok though :cry:

    Looking at your experiences in 5051 mine are EXACTLY the same. DL speed very good, in excess of 12000kbps and I even manage a measurement of 4000kbps UL but then it drops again to 4kbps!

    Hopefully we're getting close to a solution though.

    Gonna be offline for a week now so I'll get back to you on status in a while. Good luck complaining.

    Neal
     
  6. Het werkt hier weer net nadat ik weer had gebeld. Hopelijk werkt het ook weer bij jullie :)
     
  7. Great news... but I will check when I get home this evening. Off skiing tomorrow so I'll only be able to make use in a week or so.

    Thanks for the heads-up.
     
  8. Looks solid. Both up and down are good since about an hour or so.

    Let's hope it lasts!

    Gr. Thijs
     
  9. Well I'm back from a week's skiing and am pleased to note that my internet connection seems to be woring ok. I even managed to go online with the PS3 last night and experienced no problems with CoD4.

    I do note however, that I'm only getting about 6MB/s DL and less than 1MB/s UL at the moment....! I don'tthink that matches with the original package that I took from @Home (all-in-one 12Mb/s), but I'll check that out when I've got time.

    Anyone know what the real problem was the past weeks? Or do Ziggo not have any idea either?
     
  10. Neal,

    My connection is back to 100% for a while now, both up and download are as they should be. We will probably never know what the problem was, and why it took so long to resolve it.

    I'd give them another call, maybe getting a guy to check your problem out might work in this case?

    Gr. Thijs
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina