1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"Mail server unavailable" in webmail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door mlasschuyt, 26 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn webmail (Casema gebied, Zoetermeer) geeft bij inloggen de volgende melding:

    Mail server unavailable Administrator check server log for details

    De webmail van m'n secundaire account werkt echter wel...

    Edit: Ook na het veranderen van m'n wachtwoord krijg ik dezelfde melding.

    Wie kan mij uit de brand helpen?
     
  2. Is het nu nogsteeds? Zoja, P.M. me even je e-mail adres en welke url je gebruikt om in te loggen op je webmail ...

    mvg,
    Chris
     
  3. Hier tot 5 minuten geleden het zelfde probleem wachtwoord gewijzigd maar sinds 5 minuten kan ik weer email ontvangen ik woon in Maarssen.
     
  4. Voor een deel van de mensen met een @ziggo.nl (of een van de 'speciale domeinnamen') was tot zojuist de mailserver onbereikbaar. Dit is opgelost en alles zou weer moeten functioneren....

    mvg,
    Chris
     
  5. Opgelost

    Webmail doet het bij mij weer, topic kan wat mij betreft gesloten worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina