1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Meerdere smartcards.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door catastrofus, 23 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Meerdere smartcards, zelfde inhoud, zelfde prijs?

    Ben ik nu de enige of is het bij andere mensen opgevallen dat de pakketkeuze van de eerste smartcard zich nu ook op de 2de smartcard bevindt? Ik heb 2 smartcards, 1 met totaal en 1 met basis. Na het toevoegen van het voetbalpakket (via eredivisie kado) heb ik nu op beide smartcards EN het totaalpakket (?) en op beide de voetbalkanalen (?).
    Dit is uiteraard een gewenste situatie (ondanks dat ik de 2de smartcard niet gebruik). Meer mensen met deze ervaring?

    Gert.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2009
  2. Hmmm....vind ik inderdaad heel vreemd....ik las zoiets in een folder van ziggo, heb ze daarna gebeld. Zoals gewoonlijk op de "help" desk wordt je na het stellen van een vraag onmiddellijk weer doorverbonden met een ander, maar geen van allen wisten ze zelfs maar iets van die folder af. Laat staan de mogelijkheid die je opsomt. Sterker nog, 4 van de 6 mensen die ik te spreken kreeg vertelden me zelfs dat ze helemaal waren opgehouden met een teweede kaart voor 10 euro per jaar. Je zou nu ook voor de tweede kaart gewoon de volle mep moeten betalen ??
     
  3. Tja, de klacht dat de helpdeskmedewerkers het niet helemaal juist lijken te weten lees je hier wel vaker. Gelukkig hebben ze het verkeerd:

    Bron:
    Nieuwe klanten die vanaf februari kiezen voor digitale televisie bij Ziggo kunnen meerdere smartcards kiezen voor de prijs van één abonnement. Bestaande klanten moeten wat langer wachten; "Vanaf maart beginnen we met het omzetten van bestaande klanten die (van voor het Ziggo-tijdperk) al meer dan één kaart hebben. Bestaande klanten die nu één kaart hebben kunnen vanaf dat moment een extra smartcard kiezen." Ziggo beloofde eerder al dat het mogelijk zou worden extra pakketten op meerdere smartcards te krijgen zonder extra kosten
     
  4. Nee, ik betaal gewoon voor 1 kaart, heb een schriftelijke bevestiging gehad voor het toevoegen van de eredivisie en daar stond een 2de totaalpakket niet op. Heb inderdaad begin vorig jaar 10 euries betaald voor een 2de kaart die vervolgens de la in ging (local card sharing is your friend) maar het valt gewoon op.

    Gert.
     
  5. Meerdere smartcards

    Heb eind december een 2e decoder gekocht met startpakket.
    Heb mijn 2e smartcard laten activeren door te bellen bellen en Ziggo vertelde me toen al dat ik op beide smartcards zelfde kan bekijken waar ik maar 1x abbo voor betaald en dat klopt ook. Ziggo zei er wel bij dat het eigenlijk per 1 jan 2009 zou ingaan.

    Toch vreemd al die verschillende reacties van Ziggo, ik begrijp het niet.
     
  6. Dus als ik het goed begrijp is dit ALLEEN voor nieuwe klanten niet voor bestaande? En het IS al in gegaan? Ik heb het vanochtend dus WEER geprobeerd maar krijg weer hetzelfde antwoord. Eigenlijk niet te geloven die helpdesk....:sad: Ik kom dus gewoon niet verder en wil eigenlijk ook een tweede kaart. Heb mijn oude decoder nu werkeloos staan, ben overgegaan op de hd decoder.
     
  7. Heb zo vaak gezegd dat men er wat aan moet doen, aan die foutieve informatieverstrekking vanuit Ziggo zelf, maar goed, het wordt afgeschoven op het feit dat de medewerkers hun interne memo's niet lezen. Tsja, dus als je niet op dit forum zit... kon je ook niet anders weten hehe. Maar inderdaad, hier werkt de 3e smartcard volledig (nog wel zonder Film1 zoals we op de 'hoofdkaart' hebben) en zonder extra kosten.
     

  8. Ik moet zeggen dat ik over het algemeen een bijzonder tevreden Ziggo gebruiker ben. Maar inderdaad, als ik over mijn contacten met diverse helpdesks van Ziggo denk komen woorden als "te lui om recht vooruit te kijken", "dommer dan een gemiddelde hema worstenverkoopster", "onbeschofter kan het echt niet" en "uit welk gesticht ben jij ontsnapt" naar boven....:sad::censored:
    Ik snap totaal niet dat Ziggo zulk personeel kan aannemen of er op zijn minst niet iets aan DOET??
     
  9. Misschien wordt er op deze manier gereageerd door medewerkers omdat dit is wat ze verteld wordt? Het is erg makkelijk om af te geven op medewerkers, maar als zij niet anders ingelicht worden is het niet anders. Volgens mij is het intern nog niet gecommuniceerd omdat niet alle details al bekend zijn.
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 7.6) PPC; 240x320; MDA Vario/2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
     
  10. Zou kunnen, maar als je ze dan verteld wat er hier in het forum staat en dat er al wel mensen zijn die een tweede kaart werkend hebben gewoon zeggen dat dat onmogelijk is en niet verder willen kijken, vind ik niet echt klantvriendelijk!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina