1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levering doe het zelf alles in een pakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Marvinh, 23 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Idd, ze zouden gewoon nummers moeten inkloppen en dan moet het werken.

    Ik krijg ook netjes die activatiepagina, alleen hun nummers nog die ze vorige week zouden hebben opgestuurd. Kon ze telefonisch ook niet verkrijgen.
     
  2. heel vreemd als ik u was zal ik ze bellen en zeggen kunnen jullie ze nog een keer sturen waarschijnlijk zijn ze zoek bij tnt post en dan eens kijken wat ze dab zeggen.
     
  3. Ik had ze gisteren gebeld maar de "technische dienst" is met het probleem bezig. Ze konden me de codes niet geven, en ook niet van hun kan uit activeren.
    Ze hebben echter nog vandaag en morgen om de eerdere afspraak, van hun kant gemaakt een week gelden zaterdag, dat ze deze week erover zullen bellen na te komen. Ik geloof niet dat ze zondag werken.
     
  4. zondag zijn ze ook aanwezig maar als ze bellen duurt meestal ander hafl week was hier ook het geval maar ze bellen wel. Maar meestal op woensdag.
     
  5. Het probleem is wat ik lees dat het via de helpdesk gaat echte die mensen kunnen nooit en te nimmer je vertellen wanneer de monteur belt zij kunnen dat niet in zien dus als de helpdesk zegt dat ze een week later bellen de techinische dienst dan maken ze een groote fout zij kunnen dat niet in zien.
     
  6. Zo kreeg ik gisteren te horen dat ik in een gebied met weinig monteurs woon. Jaaaaaaaaa jaaaaaaaaa, net boven Amsterdam. Maar ja, zelfs bij de afdeling 'Opzeggen' was een wachttijd van ruim 10 minuten, dus heb maar opgehangen en nu weer afgekoeld na een dag met .... (mag ik hier niet zeggen, maar geloof me, verre van complimenteus ;-) ) aan de telefoon. Excuses voor het nuanceren de afgelopen tijd, maar bij mij is het kookpunt nu ook bereikt. Walgelijk. Oja, bij ons problemen met opnieuw activeren van modem na groot onderhoud of zoals de HD zegt: 'migratie'. Oja, volgens de 4e medewerker aan de telefoon, was een weekje zonder internet niet zo erg... :-) De lambal...
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     

  7. Een week zonder internet hoef je niet te nemen waar neer is je contract in gegaan vanaf die datum kan je geld terug eissen.
    Anders toch eens daar de media inschakelen.
     
  8. Nee, maar wat doe je er aan? Media is alleen maar kijkcijferg**l en Ziggo is niet meer hot. Er gaat een klacht naar Ziggo betreffende behandeling, uitspraak van die nono en extreme belkosten via mobiel. Ik heb niet om deze shit gevraagd :-) Maar goed, reactie zal ook wel maanden op zich laten wachten.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     

  9. klacht invullen op hun site je zult niet snel wat horen maar als het goed is krijg je wel al je kosten vergoed dat heb ik namelijk ook gehad.
    En in de tijd van @home ben ik bij kassa geweest toen kon het binnen 36 uur.
     
  10. Zo :shock: fijne uitspraak. Aan de andere kant, de "zonnige" zijde is dat er ergere dingen te bedenken zijn en gebeuren in de wereld dan een week zonder internet. :wink: Wat het niet minder vervelend maakt uiteraard.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina