1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levering doe het zelf alles in een pakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Marvinh, 23 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je al telefonie had krijg je geen ander modem denk ik, en als je alleen op je digitale ontvanger zit te wachten hoeft dat volgens mij geen reden te zijn om je niet het bedrag voor alles-in-1 te berekenen, zeker niet als je profiel al terug gezet is. De facturatie loopt meestal een tijdje achter dus je hebt kans dat het volgende maand alsnog verrekend wordt. Als ze dat niet doen moet je een klachtenbrief sturen naar het postadres van Ziggo in Utrecht afdeling klachten en vragen om vanaf de datum dat je teruggezet bent in snelheid het alles-in-1 tarief te rekenen. Grote kans dat dit dan verrekend wordt.
     
  2. Wanneer alles goed gaat doet het fakturerings systeem dit zelf, er zijn gevallen bekend dat dit niet gebeurt en dat er actie moet worden ondernomen door de klant zelf.
    Elk ongewoon uitziende faktuur is een teken dat het systeem er mee bezig is om naar het Alles-in-1 pakket toe te werken, dit systeem werkt n.l. op de achtergond en loopt gewoon achter op de ingevoerde wijzigingen.
     
  3. Ik heb sinds een maand alles in een plus en ben daar tevreden over.
    Het duurde ongeveer 2 maanden voor dat alles aangesloten was.
    Ik heb me in de Ziggo bus aangemeld en kreeg daar een volledig installatiepakket mee wat gratis was.
    Hier zat een modem digitale tv ontvanger en allerlei aansluitapparatuur in.
    De monteur die de installatie kwam doen verblijde me ook weer met een pakket, wat ik mee terug heb laten niemen.
    Nu nadat al een maand ben aangesloten op alles in een kwam er een pakketdienst aan de deur die nogmaals een aansluitpakket aanbood.
    Ik heb het niet geaccepteerd.
    Jammer dat sommige klanten zolang op hun spullen moeten wachten en andere ze voor het uitkiezen heeft.
    Ben benieuwd naar eertste rekening en wanneer de volgende levering komt.
     
  4. Ik wil ook graag het alles in 1 pakket aanvragen, alleen zit ik niet te wachten op lang wachten. Nou heb ik me laten vertellen dat het alles in 1 pakket ook gewoon in de winkel te verkrijgen is. Heef iemand enig idee bij welke winkelketen dit pakket te verkrijgen is?
     
  5. Ik heb er wel eens bij Dynabyte zie staan succes
     
  6. Toch even melden dat ik mijn DHZ pakket vorige week ontvangen heb. Ik meen ergens rond de 12de februari.
    Omdat ik al losse abonnementen had, kreeg ik alleen een nieuwe reciever met smartcard.
    Het overzetten heeft in totaal 1 maand geduurd.
    Misschien heb je iets aan deze indicatie. Houd er in ieder geval rekening mee dat het langer dan 5 werkdagen kan duren voordat je je DHZ pakket hebt.
     
  7. Ik zit inmiddels ook al weer een tijdje op mijn DHZ pakket te wachten, het zou 7 januari binnen moeten zijn. Sindsdien ben ik elke week aan het bellen, maar elke keer krijg ik weer wat anders te horen.

    Weet er iemand of het zinvol is om het om te laten zetten in een door een monteur aan te sluiten pakket? Het aansluiten zal niet moeilijk zijn, maar meer vanwege de tijd voor het leveren van het DHZ pakket.
     
  8. Een afspraak met een installatie monteur geeft, wanneer juist gedaan, een paar meer zekerheden.

    1. Je hebt een afspraak (d.w.z. een dagdeel waarop de monteur komt), dus een dag en dagdeel.
    2. De monteur neemt het modem mee en installeert dat ( niet wachten op modem), installatie betekend alles werkend achter laten, controleer dat ook, alles dus ook of de tv het nog net goed doet als daarvoor, want daar teken je voor.
    3. Levering decoder kan langer duren door problemen in de voorraad van de leverancier en je hebt geen keus in welke decoder!

    suc6 ermee.

    P.S.
    Waarschijnlijk zal er dus nóg een modem komen i.v.m. vertraging Doe-Het-Zelf pakket en het rare is eigenlijk dat de vertraging zit in de levering van de decoder.
    Dit komt weer omdat dit allemaal in 1x verzonden wordt.
     
  9. Ik heb ook een alles-in-1 extra pakket besteld.

    Maar ik heb al losse pakketen via ziggo lopen (internet/telefonie/digitale tv). Dus heb ik geen monteur of doe het zelf pakket nodig.

    Nu kreeg je inderdaad weer een gratis decoder. Leuk maar in principe niet nodig. Zou ik nu hierop ook in de wachtrij komen. Of zou de snelheidsverhoging en administratieve omzetting etc wel alvast geregeld worden.
     
  10. Snelheidsverhoging gaat in op de ingangs datum die in de wijzigingspapieren staat, fakturatie loopt daar altijd op achter.
    Decoder ontvangen duurt, helaas, ook nog onbehoorlijk lang.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina