1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levering doe het zelf alles in een pakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Marvinh, 23 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik zie hier en daar al op internet staan dat de levering van de doe het zelf pakketten lang op zich laat wachten en dat als je bij aanvraag voor monteur had gekozen dat je het dan wel optijd krijg.

    Bij aanvraag stond dat het 5 werkdagen duurt voordat je het pakket ontvangt, die zijn nu toch echt voorbij... kan ik het pakket niet in een winkel ophalen of bij ziggo zelf in heerhugowaard (woon er tenslotte zowat naast).
     
  2. Bij Ziggo zelf ophalen is sowieso geen optie aangezien er daar geen DHZ-pakketten geleverd worden en dus ook niet of voorraad zijn.
     
  3. En een alternatief (muv bellen naar ziggo)?
    Misschien een medewerker van ziggo hier op t forum?

    Want mijn schoonouders wachten ook al weer weken op de ''gratis'' DTV decoder....maar er gebeurt niets.

    Ik heb ze alles in 1 aanbevolen......:oops:ze hadden alle diensten los.
    Netjes brief gehad met bevestiging, internetsnelheid is al omhoog gegaan, maar de rest ?????. Ik hoop dat dat alle instelling goed zijn overgenomen...Ik denk dat ze NIET een ander (modem/DHZ pakket nodig hebben) , maar waar is de beloofde decoder dan????

    :!::!::!::!::?::?::?::?::shock::?::?::idea::idea::roll::!::!:
     
  4. Oke, heb in ieder geval al twee keer gebeld naar ziggo... en krijg te horen dat ik nog maar even moet wachten... heb wel tracktrace nummer gekregen, maar dat pakket is niet bekend.

    Misschien heeft de leverancier problemen, maar dat is niet mijn pakkie aan. De monteursdienst van het oude multikabel heeft al die pakketten wel liggen... Kan een monteur zaterdag niet gewoon komen? :idea:
     
  5. Ik heb 12 januari mijn losse abonnementen laten omzetten naar Alles in 1 extra. In de bevestigingsbrief stond dat de oplevering ongeveer 2 weken zal bedragen. Of langer als de levering van het pakket uitloopt.

    Na een telefoontje vanmorgen werd me verteld dat er een kleine achterstand is in de levering van de pakketten, en dat ik mijn pakket in de 1ste week van februari kan verwachten.

    bij elkaar geteld 2-3 weken. Is toch een redelijke termijn. Dus wacht even rustig af. Het zal niet lang meer duren.
     
  6. Dit werd ook tegen mij gezegt, wacht even af tot de eerste week van februari, als u het dan niet heeft bel even... hierna duurt het dan weer één week als ik het pakket nog niet heb... :S
     
  7. Leverancier van de decoders heeft achterstand c.q. problemen met op tijd leveren van de decoders.
    Communicatie naar klanten is tot dusver minimaal geweest (niets), ergo klanten gaan zelf bellen, info heeft de HD niet tot nauwlijks, er zijn achterstanden en vertragingen.
    Klanten die zich nu aanmelden voor een Alles-in-1 pakket met gratis decoder krijgen een brief waarin apart een passage waar staat dat de vertraging kan oplopen tot een periode van vier tot zes weken.
     
  8. Weet iemand wat de reden is voor die achterstand. Ik zit nog steeds te wachten. Vanmorgen heb ik gebeld met Ziggo, en werd me verteld dat ze de opdracht bij de leverancier hadden liggen. Echter de leverancier had mijn pakket nog niet aan TNT aangeboden. Ik moest nog even geduld hebben.

    Wat is dat voor leverancier. Wat ik hier op het forum zo zie, lopen ze daar continue met een achterstand. Hopelijk heeft ziggo voor de docsis 3 modems een andere leverancier, anders zie ik de bui al handen.
     
  9. Gelukkig ben ik er wel verder mee gegaan, wist inderdaad dat het pakket toch niet geleverd zou gaan worden. Heb installatie monteur van laten maken, toen kon hij de volgende week gelijk geinstalleerd worden.
     
  10. Dat gaat bij mij helaas niet. Ik heb alle losse abonnementen (oa. Z3i) van Ziggo. De overstap naar Alles in 1 deed ik omdat dat goedkoper was. Als ik dan zo lang moet wachten, blijf ik wel iedere keer een hoop extra betalen (totaal € 80,- excl basis tv), terwijl ik de snelheid van alles in 1 extra nu heb. omdat ik moet wachten op een nieuwe ontvanger met smartcard, kan de wijziging nog niet volledig administratief worden afgehandeld. Is wel kl¤te op die manier, maar ja, alles werkt.

    Weet iemand meer over de levertijden van de 'doe het zelf' pakketten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina