1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen mails meer op webmail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door gooden, 22 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste mensen,

    Kon zo snel geen topic vinden dat bij mijn vraag aansloot..
    Mijn probleem is als volgt:
    Ik kan geen mail meer ontvangen in mijn webmail, alles komt ook binnen bij mijn vaders mail (Windows Mail) en bij mijn eigen Outlook, maar niet op mijn webmail..
    Ik kan wel mails verzenden maar ontvangen doet ie niet..
    Anyone know how to fix this? Danku :)
    Groetjes
     
  2. Je haalt de email binnen met een email client zoals bijvoorbeeld Outlook? Standaard word de email die je binnenhaalt met een client verwijdert van de server, en dus van de webmail, omdat je de email al binnen gehaalt hebt. Wil je dit niet kun je dit instellen in je email client.
     
  3. Okeej hartstikke bedankt! Ik heb nu ook inlogproblemen, had ik gister ook al last van maar denk dat dat aan ziggo zelf ligt...?
     
  4. Wat is je inlogprobleem (lees: voor welke type account (@casema, @ziggo etc) probeer je in te loggen), en heb je die nogsteeds?

    mvg,
    Chris
     
  5. Ja heb die inlogproblemen nog soms met vlagen.. ik heb een @home adres..
     
  6. Geen mail op secundaire mail-account (Casema)

    Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op mijn secundaire mail-account. Zowel via Windows Mail als via Webmail. Bij Webmail kom ik uit op mijn agenda maar als ik dan naar mijn email wil dan doet hij niets.

    Het hoofdaccount werkt wel naar behoren. Inmiddels van het secundaire account het wachtwoord gewijzigd maar dit alles zonder resultaat. Ik kan niets terugvinden over mogelijke storingen. Ik wacht nog even tot morgen met het bellen van de desk maar wellicht is er iemand die mij nu al kan vertellen wat er is.
     
  7. Hier in Den Haag precies hetzelfde........HOPELOOS :evil:
     
  8. Je kunt weer los ....

    mvg,
    Chris
     
  9. Helaas kan ik nog steeds niet los......:roll:
     
  10. Niet? Doet b.v. https://webmail.casema.nl het ook niet voor dat account? (even uitgaande dat het een @casema.nl account is).

    P.M. me anders even je e-mail adres ...

    bye,
    Chris
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina