1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummerportering en helpdesk

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door mseegers, 22 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inmiddels zit ik nu twee dagen helemaal zonder telefoon, en heb een brief van Ziggo ontvangen waarin staat dat ik telefonie heb opgezegd. Ik hoop nmaar dat dat een formaliteit is en dat de technische dienst mij weer aanmeldt voor telefonie. Er zijn alweer bijna twee weken verstreken sinds het laatste contact. Ik begrijp echt niet waarom ik na ieder telefoontje standaard twee weken moet wachten........:sleep:
     
  2. Tjonge, dat gaat lekker...
    Je zult er weer achteraan moeten, want uit zichzelf gebeurt er bij ziggo weinig, vrees ik.
     
  3. Weer een brief van Ziggo. Ik blijk nu ineens internet Z3i + Televisie Z1 te hebben, zonder telefonie. Kost ook nog eens 20 euro meer per maand. Ik hoop niet dat ze van plan zijn om dat ook daadwerkelijk afte gaan schrijven.

    Tijd voor een belletje...
     
  4. Administratief is alles nu op orde, maar toch werkt telefonie nog steeds niet. Ze komen toch maar een nieuw modem brengen. Weer een week verder......
     
  5. Hoera, het werkt eindelijk. De monteur heeft het modem omgeruild en nu werkt alles naar behoren.

    Ik werd vorige week al gebeld door een dame die mij probeerde uit te leggen wat er allemaal misgegaan was. Op zich netjes, maar er was meer misgegaan dan zij dacht.
    Deze week word ik als het goed is gebeld met een voorstel voor financiƫle compensatie. Ik mag hopen dat dat niet alleen gaat om restitutie van betaalde bedragen voor niet geleverde diensten, maar dat er ook een compensatie betaald wordt voor het geleden ongemak en overige gemaakte kosten!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina