1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitaal TV abonnement

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door HDL, 21 jan 2009.

?
  1. Ja

    4 stem(men)
    12,5%
  2. Nee

    28 stem(men)
    87,5%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo biedt de mogelijkheid om maximaal 6x per jaar het abonnement te wijzigen op digitale pakketten. Wanneer je binnen de periode een pakket wil annuleren kan je dus na 2 maanden al een pakket opzeggen.
    Helaas is het wel zo dat als je een extra pakket wil je hier maximaal 2 maanden op zal moeten wachten, omdat op dit moment de software bij Ziggo niet in staat is een extra pakket, binnen deze periode, te activeren.
    Deze info is ook handig voor de helpdeskmedewerkers bij Ziggo. De meeste medewerkers weten dit nl. niet.
     
  2. Leuk... maar wat is de bron van dit verhaal?

    Extra pakketten wisselen of nemen gaat vaak al binnen 48 uur en ja, het werkt dan ook nog of....???
     
  3. De bron, wat betreft het activeren binnen de 2 maanden periode is een medewerkster van de helpdesk bij Ziggo.
    Feit is dat ik hier in de praktijk tegen aan liep.
    Een pakket eraf kan na 2 maanden (bron: voorwaarden Ziggo) en een pakket er bij kan maximaal ook 2 maanden duren op dit moment.
     
  4. En zoals al meerdere malen hier omschreven, hebben die het ook wel eens fout. Zoveel verschillende uitspraken over hetzelfde onderwerp, neem nou eens als voorbeeld meerdere smartcards voor dezelfde kosten ;)

    Ik moet gelijk denken aan dat stukje van Hans Teeuwen... 'Het is zo omdat het geschreven staat! Sindsdien heb ik altijd een boekje bij me, daar staat het in geschreven en is het dus waar.'
     
  5. Ik vond je al klinken als de gemiddelde Ziggo medewerker, wel bekend met oneliners 'binnen 48 uur geregeld' maar niet met de producten 'wat is tvtheek?' en de voorwaarden.
    Zoals gezegd één en ander is gebaseerd op de feiten en een enkele iets bovengemiddelde Ziggo medewerkster.
     
  6. En die opmerking is weer zo'n dooddoener. Hoe haal je het in hemelsnaam in je hoofd om als reactie te plaatsen dat ik een Ziggo-medewerker ben of klink als 1? Te weinig argumenten om de uitspraak of zoals jij zegt 'feiten' te onderbouwen? Vooralsnog blijf ik zeggen dat je de medewerkers van de HD niet als bron kunt beschouwen. De meesten weten nog steeds niet dat bijvoorbeeld meerdere smartcards met 1 keer abbo betalen pas vanaf 1 maart begint. Terwijl het nu zelfs openbaar is gemaakt door Ziggo zelf. Maar goed, blijf maar dromen en suc6 verder.
     
  7. Een feit is dat ik na het aanvullen van een net bestaand abonnement 2 maanden moest wachten. Feit is dat de medewerkers in het systeem niet konden zien waarom het nog niet werkte. Wat de medewerkster vertelde nl. dat de programmatuur in deze situatie problemen had om een extra pakket t te voegen bevestigde dus de situatie.

    Jouw allereerste reactie 'extra pakketten wisselen' suggereert dat je binnen 48 uur een pakket kan ruilen en dat was dus al pertinente onzin. Zoals gezegd aan een pakket zit je 2 maanden vast. Het enige wat je dus doet is een beetje de boel proberen op te stoken en een rookgordijn creeëren.
    Je reacties zijn allerminst opbouwend en ik las al in dit forum dat dit niet de eerste keer is.
     
  8. De extra wachttijd komt voor wanneer er nog oudere orders openstaan. Dit komt met name voor bij aanvragen voor telefonie. Er kan namelijk maar één lopende order tegelijk openstaan in het klantsysteem.

    Wanneer je alleen wijzigingen in het DTV abonnement aanvraagt, is de bijbehorende order meestal binnen enkele dagen verwerkt, en kan een volgende wijziging dus al na enkele dagen weer ingevoerd worden (tenzij je een opzegging hebt doorgegeven, dan loopt de order tot de opzegdatum).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina