1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

smtp mail.home.nl onbereikbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door persmuskiet, 21 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Via private message heb ik hem ook wat details gegeven en verteld dat hij met de abuse desk contact op moet nemen.

    Bye,
    Raymond.
     
  2. pop.home.nl ligt er nu ook uit. Wanneer houdt dit gesodemieter nu eens op met de mailservers????
     
  3. Hi!

    Ik kan er wel naar connecten hier:

    [root@control workdir]# telnet pop.home.nl pop3
    Trying 213.51.130.46...
    Connected to pop.home.nl.
    Escape character is '^]'.
    +OK InterMail POP3 server ready.

    Jij niet?

    Migraties naar het nieuwe mailplatform zijn overigens in volle gang, de eerste die straks overgaan zijn de ex-Casema gebruikers als het goed is. @HOME nog niet.

    bye,
    Raymond.
     
  4. De pop mail.home.nl werkt weer, een mailtje van een ziggo adres naar een @home adres deed er 12 minuten over !
     
  5. Ik kan geen mail meer versturen naar @home.nl mailadressen.
    Voor elk adres krijgen we een melding "
    Failed to connect to SMTP host HOME.NL because : Remote system no longer responding
    " terug.
    Mailen naar ziggo adressen is voor zover bekend geen enkel probleem. Ik lees dat op dit forum beheerders van mailservers van home.nl actief zijn, misschien dat een van hen me een PM kan sturen zodat ik contact op kan nemen en we tot een oplossing kunnen komen?
     
  6. Hoe verstuur je die mails dan ? Via je eigen smtp server ? Via een hosting provider ?
     
  7. Je hebt toch niet toevallig die hostnames in je hosts file staan heh ?
    (C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
     
  8. Wij versturen mails via onze eigen Domino server (smtp1.bolaccountants.nl) en hebben sinds ongeveer een week problemen met het verzenden van mail naar @home.nl adressen.
     
  9. P.M. maar hoor ... stuur iig even het ip adres mee waarvandaan je aflevert en doe even een 'telnet mx.ziggo.nl 25' vanaf je mailserver om te zien naar welk adres je connect en wat het antwoord is ....

    bye,
    Chris
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina