1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

smtp mail.home.nl onbereikbaar

Discussie in 'Internet - Email' gestart door persmuskiet, 21 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. mail sturen dan naar: raymond@ziggo.nl ?
    via de smtp server gaan er wel veel mailtjes uit vanwege t werk, maar dat is zeker geen spammen.
    Als het werkelijk een blokkade is dan is dit de druppel en ben ik weg bij het amateurische bedrijf ziggo
     
  2. Hi!

    Je bent 'afgesloten' omdat je meer dan 650 mails in ~ 2 uur tijd verzonden hebt via je aansluiting. De discussie of je dit wel of niet mag doen en of dat goed is of niet ga ik niet met je aan :oyeah:

    Geen idee wat je verstuurd hebt maar als dit particulier is kun je aardig snel tikken. De afdeling abuse kan je verder helpen.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Meer als 650 mails in 2 uur, dat zijn minimaal 5,41 mails/minuut :shock: :shock: :shock:

     
  4. Volgens de helpdesk van ziggo is het geen blokkade
    Maar het is vele malen erger: Ze weten het niet.
    ze zeggen dat het een lokaal probleem is en geven nu microsoft de schuld
    Als het een lokaal probleem zou zijn, dan zou ik ook niet moeten kunnen mailen via de server van een eigen domeinnaam.

    Wat een fusie allemaal kan aanrichten.
    wat een prutsers bij ziggo. Reanimeren heeft geen zin meer!
    Opdoeken die hap
     
  5. Dit heeft volgens mij niets met de fusie te maken, dat is gewoon een limiet die ingesteld staat op de mailserver om te voorkomen dat accounts misbruikt worden voor spammen voor het geval je computer 'overgenomen' is. In andere topics op het forum is dat al vaker besproken. Als je in korte tijd meer dan 600 (dacht ik) mailtjes stuurt wordt je account automatisch geblokkeerd. Via de abuse afdeling kun je dat dan weer ongedaan laten maken.

    Het is alleen jammer dat de helpdesk niet direct op het scherm kan zien dat je geblokkerd bent en je dit kon vertellen.
     
  6. de helpdesk van ziggo zegt dat ik niet geblokkeerd ben.
    Ik heb een mail gestuurd naar de abuse, maar tot op heden geen reactie gekregen.
    Wat een ondeskundige helpdesk heeft ziggo dan zeg!!!!
     
  7. hoe kan de helpdesk van ziggo het niet zien en het forum hier wel?
    ik zou graag een bewijs ervan zien
     
  8. Hi!

    Je moet bij de abusedesk zijn, gewoon laten doorverbinden.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Raymond is een van de beheerders van het mailplatform, als hij aangeeft dat je geblokkeert bent, wat hij een aantal posts terug al gedaan heeft, dan zie ik geen reden om hem niet te geloven. Dus ik heb zo het vermoeden dat je geblokkeerd staat.

    Ik vraag me alleen af hoe jij het voor elkaar krijgt om in 2uur tijd meer dan 650 mails te versturen... :shock:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina