1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Samsung HDD 360 probleem

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door ednielaba, 21 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Betreft de hdd 630 van samsung.:pompom:

    De klacht met het geluid en beeld wegvallen,is niet meer aanwezig,sinds kort heb ik geen kachten meer.
    mijn signaal is 77%,en dit is ruim voldoende voor een goede ontvangst.

    Ed.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2009
  2. wat is de signaal sterkte en kwaliteit, klik op de I een paar keer bij de desbetreffende zender. Klinkt als slechte kabels slecht signaal, je hebt minimaal 50% nodig (niet de kwaliteit die is namelijk bijna altijd 100%).
     
  3. Even voor de duidelijkheid. Gaat het hier om de HighDefinition decoder van Samsung, de H360R (waar ik even vanuit ga) of om de PVR van Samsung, de P850R, welke beschikt over een HardDiskDrive. Daar je nog al consequent HDD gebruikt.
     
  4. Het genoemde probleem komt mij iig niet bekend voor. De ontvanger staat hier al ruim een jaar probleemloos en zonder enig hikje te draaien. (Uiteraard via hdmi, maar ga ervan uit bij jou ook) De Samsung is dan ook de kinderschoenen ontgroeid.
     
  5. Bij mij speelt het door jou genoemde probleem ook niet met deze ontvanger/ Het enige wat ik wel eens heb, is als ik te snel heen en weer zap, het geluid ''bibbert'' van een zender. Als je vervolgens weer even naar een andere kanaal zapt en weer terug is het goed. Ik weet nog dat ik dit in het begin ook had met mijn 9101r, Dit is toen opgelost toen er een nieuwe update kwam van de software. Verder geen problemen, decoder draait als een tierelier.
     
  6. Het geluid probleem heb ik inderdaad ook af en toe, en ook hier verdwijnt het door nog eens heen en weer te zappen.

    De klacht van de topic starter heb ik niet.

    Wel heb ik zo nu en dan dat de decoder van mening is dat de smart card defect is. Dit niet alleen na het verwisselen van de kaart, ik werk met 2 decoders en 1 kaart, tot maart, maar ook gebeurd het soms na 2 uur probleem los kijken. Dan springt hij plots op "smartcard defect". Kaart er even uit en weer inlost dit weer op. Het komt overigens wel maar sporadisch voor, eens per week of nog minder, bij dagelijks wisselen.
     
  7. geluid

    Wij ik worden er niet goed van, het geluid te regelen via mijn DCB-H360R, heb hier verschillende optie`s gelezen en geprobeerd maar nog geen echte oplossingen, zelfs met de Harmony One, helaas zal wel aan mij liggen ? help help help:cry:
     

  8. als het je met de harmony niet lukt, dan ligt het inderdaad aan jou. Met de harmony kun je alle combinaties instellen.......werkt altijd!
     
  9. Via HDMI kun je het volume niet regelen via de Samsung ontvanger. Als je bij je activiteit in je logitech Harmony instelt dat het geluid via je tv (of stereo) geregeld moet worden is het toch opgelost? Zo doe ik het al maanden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina