1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Al een maand niet bereikbaar op tweede lijn.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door fatbear, 21 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb al vanaf het moment dat de tweede lijn zou moeten werken problemen.
    We kunnen namelijk wel bellen maar niet gebeld worden. Je krijgt dan een in gesprektoon of je krijgt te horen dat dit nummer niet in gebruik is.

    Deze situatie is behoorlijk vervelend omdat ik net een eigen bedrijf begonnen ben en de potentiele klanten mij dus niet kunnen bereiken. Dit nummer had ik namelijk al in advertenties vermeld.

    Bij het service centrum krijg ik alleen maar te horen: ze zijn ermee bezig. Maar wanneer gebeurt er nu daadwerkelijk iets......

    Ik zou het fijn vinden als Ziggo dit probleem z.s.m. oplost...
     
  2. Laat de helpdesk je niet werkende lijn doorschakelen naar een mobiel of naar de wel werkende 1e lijn. Ben je evengoed zolang bereikbaar.
     
  3. Kan dat dan?

    En hoe gaat dat dan als de tweede lijn dan wel een keer gaat werken? Schakelen zij dan automatisch de doorschakeling uit?
     
  4. Hmm, ik lees dat de melding komt dat "het nummer niet in gebruik is". Neem je het nummer mee van een andere telefoonprovider? Dan zou je portering wel eens niet goed gegaan kunnen zijn.

    Wat dat doorschakelen betreft, als ie werkt kan je toch zelf de doorschakeling er weer af halen? Af en toe testen.
     
  5. ik heb net de helpdesk gebeld en die zeggen dat ze bij Ziggo niet kunnen doorschakelen.

    Het nummer waar het om gaat is een nieuw aangevraagd nummer (in december 2008). Nu krijg ik alleen nog maar een in gesprek toon en verder niks meer.
     
  6. Dat kunnen ze wel. Misschien is het niet mogelijk omdat ze met een fout/storing te maken hebben. Of duidelijk een gebrek aan kennis bij de betreffende medewerker.
    In bepaalde draadjes (ik meen "Wie heeft er nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied") wordt het zelfs bevestigd door medewerkers van Ziggo.
     
  7. Het ligt er wel aan wat het probleem is. Wanneer er een probleem met het nummer zelf is (nog niet goed ingesteld op de centrale bijvoorbeeld), waar het hier op lijkt, kan het nummer niet doorgeschakeld worden (want het is niet bekend op de centrale).

    Bij problemen met het modem of het telefoongedeelte daarin, kan er wel doorgeschakeld worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina