1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Goed nieuws voor de Testtrajecters.

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door fredvb, 20 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. leuk dat we allebij het zelfde antwoord krijgen.. zouden ze dat al standaard klaar hebben staan!:-P
     
  2. Ik heb ook nog steeds geen tvtheek. Programma gemist leidt bij mij z'n eigen leven. De ene dag wel de andere dag niet.....:schater:
     
  3. Hier in Utrecht doet de provisioning het nu wel. Kabelmodem heeft daarna een firmware upgrade gehad. Ik kan nu de TVtheek catalogus bekijken en ook die van Net Gemist. Maar als je dan een film of programma echt wil bekijken komt de melding dat je eerst een 0900 nummer moet bellen. Dat nog maar niet gedaan....eerst maar even de verdere info afwachten
     
  4. bij is nog actveerd de dienst tv theek

    tvtheek geef fout melding 0900 moet bellen

    tv gemist werk niet alles wat programma's meer ook niet .

    hopen dat maandag ziggo ons zullen activeren dat werden kunnen testen nu in deze twee weken kan weinig over zeggen . wat nu wel goed werk wat niet 1 ding wel aansluiten en vervangen contact doos ging gemakkelijk mooi beeld en geluid.

    nou mede tester maandag maar hopen dat wel film mogen kijken :confused:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina