1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Goed nieuws voor de Testtrajecters.

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door fredvb, 20 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Ja klopt.

    bevestigt gelijk dat lezen (en schrijven) best lastig is.....:frons::frons::wink:
     
  2. In eerdere berichten lees ik dat de TVtheek binnen twee weken geactiveerd wordt. Weet niet wanneer iedereen de ontvanger heeft binnengekregen maar ik kreeg m op 10 januari heb rond de 15e gemaild en te horen gekregen dat t binnen twee weken geregeld zou zijn. Hoeveel weken houden ze dit al vol?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2009
  3. Niet per se; het TVtheek aanbod is echt treurig. In de 5 EUR bakken bij de Lidl liggen betere films; zo beter? :)
     
  4. Nou het is al aardig "einde van de week", maar bij mij werkt het nog niet !!!!
     
  5. Wees gerust. Ook hier is het al aardig einde van de week. En JA ook hier werkt t nog niet.
     
  6. Sterker nog, ook uitzending gemist doet het hier niet meer.
     
  7. Ik vond het leuk om mee te doen met testen maar blijkbaar interesseert het Ziggo niet zoveel wat we ervan vinden. Ben al een maand alleen maar aan het wachten. Eerst 3 weken op de decoder, nu al 2 weken op het " interactieve" (VOD en Uitzending gemist) gedeelte.
     
  8. geduld is een schone zaak......?
    hier werkt de tv-theek ook nog niet, prog. gemist wel :)
    ik wacht nog ff rustig af, er is genoeg te kijken :)
     
  9. Mail gestuurd waarom iTV nog niet volledig werk (alleen de zeer karige uitzending gemist werkt) Dit was het antwoord:

    Hartelijk bedankt voor je bericht. Het klopt dat de interactieve diensten (waaronder de TV-theek en Programma Gemist) nog niet werken. Ziggo werkt er momenteel hard aan om deze voor alle testers te activeren. Aanstaande maandag krijg je hier waarschijnlijk een bericht over.

    Blijkbaar moet ze overwerken dit weekend bij Ziggo.....
     
  10. Stop maar met wachten....

    Deze mail kreeg ik vandaag na weer maar eens gevraagd te hebben of het nog ging lukken vandaag...:

    Beste Fred,

    Hartelijk bedankt voor je bericht. Het klopt dat de interactieve diensten (waaronder de TV-theek en Programma Gemist) nog niet werken. Ziggo werkt er momenteel hard aan om deze voor alle testers te activeren. Aanstaande maandag krijg je hier waarschijnlijk een bericht over.

    Vriendelijke groeten,

    Martijn xxx xxx xxxx
    Ziggo-panel
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina