1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Goed nieuws voor de Testtrajecters.

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door fredvb, 20 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze mail ontving ik vandaag op mijn vraag het zou gaan lukken
    om ITV binnen de beloofde 2 weken te activeren voor alle testers.:

    Er is nog hoop.
     
  2. HD Kanalen?
    Wil dat zeggen dat je met de oude smartcard (dus zonder HD abbo) ook de HD kanalen mag/kan kijken?
     
  3. Jep.
    Als het goed is krijg je dalijk alles, mits je je nummer hebt doorgegeven van je oude smartcard.
     
  4. Na installatie van de Cisco had ik direct toegang tot Programma Gemist, echter niet tot TV-theek, hoewel dat in een begeleidend schrijven was beloofd. Dus even (20 minuten wachttijd) de helpdesk gebeld (tegenwoordig voor lokaal tarief!) en de situatie uitgelegd. De medewerker was er niet van op de hoogte maar kon wel TV-theek activeren en raadde mij aan deze voor het eind van de maand weer op te zeggen. Binnen 10 minuten had in inderdaad toegang. Na twee dagen echter ook een wijzigingsoverzicht met aanpassing van mijn abonnement met Interactief Totaal Pakket tegen een meerprijs van 9,95 €, wat natuurlijk niet de bedoeling was. Dus nogmaals gebeld, men zou proberen het weer recht te zetten. Het aanbod op TV-theek vind ik persoonlijk niet de moeite waard, in de nieuwsgroepen vind je interessantere films. Het wachten is nu op de eerste vragenlijst.
     
  5. Lezen is kennelijk lastig ;-)

    Hoeveel keer is hier nu verteld dat testtrajecters NIET naar de helpdesk moeten bellen voor het krijgen van iTV maar moeten wachten tot voor testers alles op hun kaart geactiveerd is :rolleyes:

    Geen wonder dat het op eens betaald op je afschrift staat als je buiten het testtrajact om besteld.
     
  6. Inderdaad beetje dom om de helpdesk te bellen als in elke communicatie staat aangegeven dat je moet mailen.

    Maar hoezo goed niets? Dat Ziggo er een maand over doet om een pakket te activeren? Is een vinkje in het systeem!
     
  7. :shock:

    Sorry, maar zoveel domheid in 1 post is wel heel erg... :schater:
     

  8. Ik denk dat u niet in het testtraject zit.
    vandaar de reacties.

    ik geef duidelijk aan "testtrajecters"

    :rolleyes:

    Zit u hier wel in....: Dan (om het maar op zijn maxima's te zeggen) was u een beetje dom!. Want u moest/mag niet bellen naar de helpdesk...

    Ik neem aan dat waneer u kan internetten u uw mail ook kan uitlezen.....
    anders check uw mail even of u het niet gemist heeft.. het is u echt verteld!
    :grin:
     
  9. Denk het wel, hij zegt: 'het wachten is op de eerste vragenlijst'. Wel een tester dus.
     

  10. Hiervoor zit u niet op het goede forum....die "interessantere films" moeten haast wel illegale copietjes zijn:!::frons:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina