1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo reageert niet op klachten!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bouncer1980, 19 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. geld terug van Ziggo ???

    mijn vrouw heeft eind vorig jaar per ongeluk geld overgemaakt naar Ziggo,
    We wachten nu nog steeds op een bedrag van 49,10 euro,ik stuur bijna dagelijks een mailtje naar de helpdesk die dat allemaal doorspelen naar de financiele afdeling,maar daar slaapt iedereen want er gebeurd helemaal niets sinds dec vorig jaar.

    Kreeg ik gisteren een aanbieding van Ziggo met een refund van 50 euro als je overstapt op digitale TV.Realiseer je dat Ziggo slecht van zijn geld af kan komen en je dus gemakkelijk 3 a 4 maanden moet wachten voor dat dat op je rekening staat.
     
  2. Na jaren tevreden klant te zijn geweest (vooral van Casema, maar tot op heden ook van Ziggo), moest ik een naamswijziging doorgeven. Helaas was dit niet mogelijk omdat dit alleen kan bij scheiden of overleiden. De enige optie was om het abbonement van mijn broertje (die bij zijn vriendin gaat wonen) op te zeggen en voor mij zelf een nieuw abbonement aanvragen. Mijn broertje had alleen een abbonement voor televisie, maar aangezien ik tevreden was over wat Ziggo te bieden had, heb ik besloten een alles in 1 pakket te nemen. Een medewerker van Ziggo wist me te melden dat wanneer ik het pakket in de winkel zou kopen, dat ik het dan sneller in huis had. Dus ik dat advies opgevolgd.

    In de winkel heb ik een alles-in-1 pakket gehaald (zonder decoder) en daarbij een losse Humax IRHD-5000 gekocht. Kijk ik 2 dagen daarna op de ziggo website, zie ik de volgende aktie staan:
    http://blob.ziggo.nl/dynamic/NL_HOME/BLOB_UPLOAD/Kortingscoupon_Digitale_Televisie.pdf
    Ik had dan wel geen digitaal startpakket gekocht, maar aangezien ik wel een losse decoder had gekocht heb ik via de site toch navraag gedaan of ik in aanmerking kon komen voor deze aktie. Ik kreeg hier op de volgende reactie:
    Ik heb daar op gereageerd dat ik dus GEEN ontvanger heb ontvangen, dus of ik dan alsnog gebruik kon maken van de aktie of dat ik anders graag wel de ontvanger wou ontvangen omdat ik daar volgens die reactie recht op heb. Hier heb ik netjes een ontvangstbevestiging van gekregen (10-03-2009), maar daar heb ik tot op heden nog steeds geen reactie op gekregen. Vorige week kwam de bevestiging van de aanmelding binnen, wat bleek de verkoper had alles-in-1 Extra aangevraagd ipv alles-in-1 Plus (of misschien heb ik het zelf wel verkeerd door gegeven), dit moest dus aangepast worden. In de brief stond dat ik het beste kon bellen, dus die heb ik 13-03-2009 dan ook geprobeerd, kon ik meteen nog even navraag doen naar die ontvanger of een eventuele korting. Gekozen voor de optie om een medewerker te spreken, de 1e keer was het blijkbaar te druk, de verbinding werd namelijk verbroken. Na een aantal keren proberen kreeg ik eindelijk het bandje dat alle medewerkers in gesprek waren, nadat ik dit meer dan een half uur heb aangehoord heb ik de verbinding maar verbroken omdat ik het helemaal zat was, aangezien mijn baas het wel waardeert als ik ook nog wat werk uitvoer op kantoor.

    Ziggo heeft het voor elkaar om in minder dan 1 maand een zeer tevreden klant te veranderen in een zeer ontevreden klant. Daar moet ik wel bij vermelden dat het over de service gaat en niet over de diensten, want daar ben ik nog steeds wel tevreden mee. :cry:
     
  3. ... Als je die in combinatie met het pakket had besteld, had je €100,- korting gekregen, ipv €50,- retour. Daar heb je zelf voor gekozen vanaf te zien, heb je er dus ook geen recht meer op. Dat ze niet aannemen dat je van die korting hebt afgezien om in plaats daarvan €50,- terug te krijgen, vind ik niet eens gek, want het slaat natuurlijk nergens op. Maar als je die bon opstuurt samen met het aankoopbewijs, komt het wel goed: want daarop staat dan zwart op wit dat je geen korting hebt ontvangen van €100,- maar het volle bedrag hebt betaald. Dan wordt gewoon die €50,- teruggestort.

    De verkoper in de winkel? Dat heeft dan niks met Ziggo te maken. En als je het zelf verkeerd hebt gedaan, heb je helemaal geen reden tot klagen.

    Ja dát is inderdaad wel een legitieme reden tot klagen, en heel vervelend. Echter, als je ophangt na een half uur, was je waarschijnlijk ruim over de helft, maar heb je je tijd verspild door op te hangen. Zet je telefoon op de luidspreker en ga wat anders doen, of bel rond etenstijd of als er voetbal op tv is (of meteen om acht uur 's ochtends) naar 0900-1884, optie 3 en daarna 4, daar kunnen ze de bestelling voor je aanpassen.
     
  4. Ja dát is inderdaad wel een legitieme reden tot klagen, en heel vervelend. Echter, als je ophangt na een half uur, was je waarschijnlijk ruim over de helft...............

    Vind jij een half uur wachten niet lang genoeg:rolleyes: Dat vind ik dus een zeer suffe reactie van je:no:
     
  5. Nou het is een tip. Natuurlijk is het veel te lang (daarom geef ik ook tips voor rustigere tijdstippen), ik zeg alleen dat als je ophangt, je voor niks hebt gewacht. Je kan beter drie kwartier wachten en iemand aan de lijn krijgen dan een half uur en dan op te hangen.
     
  6. Het is al lang opgelost, heb Ziggo later nogmaals gesproken, ik kon inderdaad geen gebruik maken van de aktie, maar wel had ik recht op de SD ontvanger. Ik heb contact opgenomen met de winkel & heb de SD ontvanger alsnog gekregen. Hierdoor had ik dus een smartcard te weinig en dus heb ik die aangeschaft waardoor ik alsnog de 50 Euro terug krijg icm de HD ontvanger.

    No shit sherlock, maar ik moet wel bij Ziggo zijn om mijn abbonement te wijzigen.

    Het was ook op een rustig tijdstip, tijdens werktijd, dus dan vind ik een half uur erg lang.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina