1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo reageert niet op klachten!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bouncer1980, 19 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb je ook gebed? Ik heb ook nooit antwoord gekregen op klachtenmailtjes, maar telefonisch moeten ze je in ieder geval te woord staan!
     
  2. Ik heb heel vaak gebeld, lang gewacht, maar kreeg niemand aan de lijn. Nadat ik ingetoetst had dat ik iemand wilde spreken over de facturering kreeg ik wel iemand. Deze kon mij niet helpen en heeft mij doorverbonden waarna de verbinding weer werd verbroken.
    :!:Ik heb weer stappen ondernomen.
    1. Een bericht/klacht geplaatst bij COAX NL op 1 maart jl
    2. Een klacht geplaatst bij de Consumentenbond op 7 maart jl
    3. Nog een keer een online klachtenformulier ingevuld op 7 maart jl
    Nu verder afwachten of er nu iets gebeurd
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2009
  3. ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de kosten nog steeds niet terugontvangen heb, hier is toch alweer een aantal maanden geleden melding van gemaakt (en ook actie op ondernomen) maar ziggo heeft bij mijn facturen vrolijk een keer een min- bedrag genoteerd (wat ik dus zou moeten ontvangen) alleen heb ik dit nooit gekregen. Zucht
     
  4. Toch vind ik dit niet normaal. Als je je klacht meld via het online contactformulier, moet dit gewoon in behandeling genomen worden. Het probleem niet in behandeling nemen, en gewoon wachten totdat de mensen gaan bellen, vind ik schandalig. Op deze manier verdienen ze ook nog geld aan een melding. Terwijl hulp bij problemen met een afgenomen product gewoon gratis moet zijn.
     
  5. Met betrekking tot het eerste gedeelte ben ik het absoluut met je eens. Het zou niet nodig moeten zijn dat mensen gaan bellen.

    Er echter geld aan verdienen? Als je werkelijk gelooft dat Ziggo geld verdient aan inkomende telefoontjes heb je echt geen flauw idee wat een callcenter aan kosten met zich meebrengt. Ziggo moet op het gehele callcenter gebeuren zwaar geld toeleggen. Het kost vele malen meer geld dan er word terugverdiend middels de telefoonkosten, dat is slechts een druppel op een gloeiende plaat.
     
  6. Klopt dat Ziggo geen geld verdient aan inkomende telefoontjes.
    Maar als Ziggo eens zorgde dat ze hun netwerk in orde hadden, reageerden op klachtenformulieren, met wat meer info over storingen naar buiten kwamen dan zou er minder gebeld worden naar de helpdesk. Hierdoor nemen de kosten van de helpdesk weer af.

    Bij m'n dochter ligt al sinds afgelopen vrijdag de hele wijk eruit. Helpdesk weet van niets :schater:, en op de ziggo pagina niets te vinden van deze storing. Tja, mensen blijven dan bellen......................
     
  7. groepstoring ?

    Om welke plaats en welke wijk gaat het?
    Is de storing nog steeds gaande? :oops:
     
  8. pc 6351, was zondagavond verholpen.
     
  9. bij ons ligt er ook om de 15 min de telefoon eruit en internet
    als je dan wel kunt bellen zeggen ze dat er geen storing is en moet je modem resetten ja dat kennen we al ongeveer ,maarja ligt dat nu aan het omzetten van de hogere snelheden of iets anders ik weet dat ze met de mail bezig zijn heeft dit er dan mee te maken ?????????
     
  10. Als ziggo wat doet wacht dan maar een week of langer want echt helpen ik heb zelf internet problemen aan gegeven krijg je een aan de telefoon die je gewoon af ......... en dan ben ik nog netjes maar ik moet zien of ziggo echt wat doet want veel beloven en dan een wacht rij meneer kan nog wel een week duren toen het nog @home was kon het binnen 48 uur en sneller jammer dat de heer v niet meer bij ziggo werkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina