1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo reageert niet op klachten!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bouncer1980, 19 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar wel met Ziggo (kabel en internet) en het beoordelen van hun (arrogante) klantenservice.
    Nu werkt alles en ik wil het graag zo houden,
     
  2. in elk geval super van jou dat je toch zo goed mogelijk probeert te helpen!
    Echt geweldig!:applause:. Ik heb 2 keer een probleem gehad en 2 keer is het binnen 1 dag opgelost.
     
  3. Klachten en opzeggingen altijd schriftelijk, wettelijke bepaling als het eventueel zou uitlopen in een geschil. Zie site http://www.consuwijzer.nl/

    Onderstaande is het advies.

    http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_ad...anbieder_waar_kan_ik_terecht?faq=1944#faq1944


     
  4. Fijn. En wat is nu je punt? Waarom denk jij dat jouw post bij dit topic aansluit?

    In mijn optiek wordt het een beetje vervelend dat 'gedram' van je. In ieder topic weet jij op de een of andere manier wel een reden te vinden om je 'wijze' juridische advies te kunnen spuwen.
     
  5. inderdaad, er probeert hier iemand te helpen en dan kom jij met zoiets.
    Als je juridische tips wilt geven maak dan een eigen topic. Ik vroeg bovenin dit topic voor een oplossing, die is mij binnen 1 dag naar volle tevredenheid gegeven. Dat er dingen niet lekker lopen bij Ziggo 100% mee eens, maar hier wordt tenminste naar goede oplossingen gezocht, so stop complaining :no:
     
  6. 10 bezoekjes ook niet... Problemen bij Ziggo zijn niet meer 'hot', dus minder kijkcijfers :schater:
     
  7. Omdat het juridische informatie bevat... :schater: dan denkt men al snel dat het correct is. 'Alsof je bij slecht bereik/contact gelijk alles wil opzeggen', zo dachten ze bij T-Mobile ook haha, doe maar wat anders ter compensatie.

    Maar goed, ik hoop dat je goed geholpen wordt met je klachten TS.
     
  8. Ik zie nergens dat Terra aan het klagen is. :no: Er zijn misschien wel leden op dit forum die het advies van Terra wel van harte willen nemen.

    Jij klaagt dat er niet gereageerd wordt op je schrijven en op je berichtjes door Ziggo. Dan gaat de discussie over in het wel of niet of hoe aanschrijven naar Ziggo toe. En daar heeft Terra op een juiste manier op gereageerd door aan te tonen hoe je zou kunnen handelen met een klacht.

    Dat er hier medewerker van Ziggo zich aangesproken voelt is zijn probleem. Maar zo´n reactie heeft een persoon die alleen advies geeft echt niet verdiend.

    Zolang Ziggo zijn zaakjes niet op orde heeft zal en blijven hier klachten binnenkomen, dan moet je niet iemand verwijten die advies geeft hoe te handelen maar klaag dan ook hier niet als je maanden niets hoort van Ziggo hou dat dan ook voor je.
     
  9. en daar heb jij weer gelijk in :). Laat ik het dan zo zeggen, probeer in elk geval via unknown je probleem aan te maken. Hij doet hartstikke goed werk om mensen te helpen! en ik kan me goed voorstellen dat zo'n negatieve reacties hem daarbij niet echt motiveren (hoe begrijpelijk ze ook zijn). Laten we gewoon proberen goede oplossingen te zoeken, juridische stappen leiden niet tot betere internetverbindingen, beter tv signaal of wat dan ook.
     
  10. ziggo reageert niet op vragen of klachten.

    Ik maak al jaren gebruik van de diensten van Ziggo (voorheen @ Home) Internet, TV en Telefonie. :-P
    Sinds 29 september 2008 heb ik een alles-in-1 pakket.
    Door een misverstand alles in 1 extra afgesloten ipv alles in 1 plus. Ziggo hanteert een opzegtermijn van 1 maand. Op 4 oktober heb ik mijn pakket gewijzigd (ingaande 1.12.08)
    Bij Ziggo werd de ingangsdatum 1.1.09. :no: Ook schrijft Ziggo dat je pas betaalt als je daadwerkelijk gebruikt. Op vragen hoe te installeren werd geen antwoord gegeven. De gebruiksaanwijzing was niet duidelijk genoeg voor een leek. Omdat ik internet heb via de kabel en de laptop draadloos ontdekte een neef dat de installatie anders moest. Op 7.11.08 had ik dan eindelijk ook sneller internetten dat bij het pakket hoorde. Bij @ Home betalen wij sins mei 2008 een maand vooruit. Ziggo heeft hier geen rekening mee gehouden, zodat ik in oktober de rekening voor het alles in 1 pakket extra moest betalen terwijl ik het oude tarief ook al had betaald.
    Op al mijn mailtjes, contactformulieren en brieven heb ik geen antwoord gekregen.
    De fakturering gaat echter gewoon door.:evil:

    Na nog een keer telefonisch kontakt met de factureerafdeling in april werd mij toegezegd dat het teveel betaalde gecrediteerd zou worden en verrekend met de factuur van 26 april.
    Dit is inderdaad gebeurd. Mijn problemen met Ziggo zijn nu opgelost. Over het produkt van Ziggo ben ik heel tevreden. :thankyou:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina