1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo reageert niet op klachten!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bouncer1980, 19 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ziggo reageert gewoonweg niet op klachten. Wij hebben een aantal maanden geleden een klacht ingediend (schriftelijk) en later dezelfde nogmaals (via de site). Hierop wordt gewoon niet gereageerd. Klaarblijkelijk was 1 bezoek aan radar niet genoeg. Ik heb nu nogmaals de klacht ingediend, indien hier weer geenr espons op volgt wil ik hiermee hogerop gaan. Iemand suggesties?
     
  2. Zoals ik ook al in je PM heb gezegd: stuur mij (als je wil) even een kopie van de brief. Dan pak ik het verder op.
     
  3. Ik wil niemand overvallen met klachten, maar is het ook mogelijk dat ik mijn brief met bijlagen naar je mail? Ik heb alles, zoals de kla(ch)ntenservice gevraagd heeft, schriftelijk en per post opgestuurd, maar helaas, zoals bij zovelen, nog geen antwoord.......
     
  4. Uiteraard.
     
  5. Stuur een klacht ten allertijde ook aangetekend, anders heb je zowiezo geen poot om op te staan :)... en de klacht wordt 9 van de 10 keer dan wel gelijk opgepakt.
     
  6. In principe zal het qua klachtafhandeling en snelheid van het afhandelen van de klacht niets uitmaken of je een brief wel of niet aangetekend verstuurd. Alles wordt namelijk digitaal ingescanned en komt bij elkaar in 1 grote wachtrij te staan. Alles wordt gewoon op volgorde behandeld.
     
  7. Interesante verklaring...1 GROTE wachtrij,en daar moet ik vertrouwen in hebben.
    Ik wil eigenlijk al heel lang een alles in 1 abbonnement afsluiten maar zo te zien kan ik beter wachten tot de wachtrij af gewikkeld is :oyeah:
     
  8. Dat is mede het probleem denk ik, mensen die de wachtrij beheren en beantwoorden per brief zullen moeilijkere problemen laten liggen en de makkelijk te beantwoorden brieven eerst doen, zo gaat dit nou eenmaal (spreek uit ervaring)... Meestal komt dit doordat de betreffende leidinggevende wil dat het aantal brieven zo snel mogelijk omlaag gaat, dus dan kan je beter 10 makkelijke brieven in één uur dan dan 2 moeilijke...
     
  9. Zolang jij je aanvraag niet schriftelijk indient, heb jij niets met de 'wachtrij' te maken.
     
  10. Onzin. Het is voor de agents die de e-mails/brieven beantwoorden bijna onmogelijk om een andere brief / e-mail naar voren te halen omdat een bepaalde e-mail of brief teveel tijd in zou nemen. Alles wordt gewoon op chronologische volgorde opgepakt. Geen uitzonderingen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina