1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verbinden met de Host van een gameserver lukt niet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door korrie, 18 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij een ping verschijnen er timeouts, dat op zich is al raar, aangezien poort 80 open zou staan, en ping aanvragen over poort 80 verlopen.

    Wat gebeurd er als mensen proberen te connecten met die hosts over de aangewezen poorten?
     
  2. Over welke poort ICMP gaat durf ik niet te zeggen.. volgens mij een lagere poort.. zou ik 2 min moeten googlen..

    Maar bij het connecten krijg je gewoon een time-out (no response) zelfs geen handshake.. (dat is ook wat je terug ziet in de trace en ping..
     
  3. Correctie, gebruikt geen poorten.

    Het gekke is dus het verschil tussen de verschillende testresultaten. In de eerder geposte resultaten werden de hosts wel bereikt. In de huidig geposte resultaten werden de hosts niet bereikt.
     
  4. Mja.. het is en blijft een gek probleem dat ik niet 123 kan verklaren. weet ook dat er mensen om dezelfde reden problemen hebben met werken op afstand (VPN verbindingen opbouwen)

    Ik heb het inmiddels ook bij Coax.nl aangemeld. hopelijk voor alle Ziggo gebruikers in de regio tilburg dat dit iets uithaalt.

    ik ben er wel van overtuigd dat het probleem bij Ziggo zit en niet bij de gebruiker. de gebruiker kan dan ook niets anders dan afwachten tot het een keer doordringt bij Ziggo..
     
  5. Ik heb vanuit tilburg een trace gedaan, was wel ff toveren:wink:
    Misschien heb je er wat aan, de pagina erachter geeft een gedeelte van mijn ip weer.

    [​IMG]
     
  6. ja hoor.. dit ga je niet menen.. het werkt nu ineens weer.. na ruim 1,5 week heeft ziggo het eindelijk opgelost.. :thankyou::thankyou::thankyou:
     
  7. Ajs, je was me voor met de reactie, ik dus die image verkleinen, vond hem persoonlijk te groot :)
     
  8. Hartelijk dank wel iedereen voor jullie posts en het spijt me voor mijn stom gedrag. Ik verlies afentoe mijn controle >.<
    Het is opgelost nu. Hehe.. hoe weet ik niet.. LOL!
    Uiteraard dank aan ziggo. :)
     
  9. Vraag me nog steeds af wat het nu precies is geweest, zal wel de aard van het beestje zijn denk ik :lol:

    Mooi dat het in elk geval weer werk! :cool:
     
  10. mja ik ben bang dat je daar nooit achter komt..

    wat mij wel opvalt is dat je tijdens de storing het interne ip van het modem niet kon bereiken: http://192.168.100.1 (en nu nog steeds niet)

    opzich gek.. of dat ip moet gewijzigd zijn.. ben (gelukkig) al lang zelf geen @home/Ziggo klant meer.. kan me nog herinneren uit die tijd dat je zo het modem kon bekijken..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina