1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verbinden met de Host van een gameserver lukt niet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door korrie, 18 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zelf wat minder populair en bijdehand doen zou je sieren.

    Hier overigens geen enkel probleem met het tracen naar de gameservers.
     
  2. Ik word geblokt door de firewall van Ziggo Tilburg~ niemand van ziggo wilt helpen!!!!!!!!!!!!!!!! "Ziggo is er voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Zij kunnen rekenen op hoogwaardige producten en dienstverlening, die betrouwbaar zijn, bij hun wensen aansluiten en altijd werken. En mocht er ooit iets mis gaan, dan zorgt Ziggo voor een snelle oplossing." Hoogwaardige dienstverlening? De persoon dat dit heeft geplaats op de website had zeker te diep in het glaasje gekeken? lolololol
     
  3. Ik woon ook in de regio Tilburg en ik heb hetzelfde probleem.
    Mijn router is helemaal goed ingesteld, dat kan het probleem niet zijn.
    Maar ik kan nu niet meer op irc en C&C Renegade met de servers verbinden, ik krijg dan continu een time-out. Ik heb ook al contact opgenomen met Ziggo via het online contactformulier, maar nog niks terug.
     
  4. Waarschijnlijk hebben veel gamers in de regio van tilburg hier nu last van. Sander heeft gelijk. De instellingen van de router zijn verkeerd ingesteld, want ze zeggen dat alle poorten openstaan.
    Het enigste wat de systeem beheerder hoeft te doen is in te loggen op de router en dan bij applicatie & gaming tab van de instellingen, trigger poorten, "https" in te vullen bij Application, bij Triggered bereik start/end poort "9322"(of andere poortnummers waar andere mensen ook geblokkeerd door worden) en bij forwarded range start/end poort "9322" in te vullen. *Elke router heeft zo zijn setup.
    Ik geloof dat je vanuit elke locatie kunt inloggen op de router zolang je maar de ip en wachtwoord weet. Ik vind het belachelijk dat Ziggo weigert om 5 minuutjes even naar de routerinstellingen wilt kijken. Die service desk medewerkers zijn echt waardeloos.
     
  5. Bij mij is het nu opgelost, het lag aan me router.
    Ik heb deze gereset naar fabrieks instellingen en nu doet die het weer.
     
  6. Heb ik al gedaan. Ik weet waar ik mee bezig ben. Ik heb net mijn MCP cursusjes gehad en kwamen dit soort probleempjes ook voor. Mijn verbinding wordt van buitenaf geblokkeerd door een firewall ik geloof dat ik hierover ook nog een image van heb geplaatst. van het programma Visual Route. Dit is nog wel in OB maar geeft wel duidelijk aan waar ik geblokt word.
     
  7. Gewoon voor de leuk ook al eens zonder router getest? Gewoon om zeker te zijn?

    Als ik die 2 plaatjes/grafiekjes bekijk blijkt daaruit dat de host wel gewonden en ook bereikt word. Deze 2 plaatjes zeggen niets over het wel of niet kunnen connecten met de gameservers. Het enige wat blijkt uit de grafieken is dat er een router is die niet op ICMP requests reageert, wat een volkomen normaal verschijnsel is.
     
  8. LOL je denkt toch niet echt dat dat tabblad in dit type router zal staan he...
     
  9. Scherp opgemerkt Saywhat. Hij is goed :schater:
     
  10. Of dat ze uberhaupt tabbladen hebben....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina